پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سازمان مدیریت میادین شهرداری

سازمان مدیریت میادین شهرداری

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق جدیدترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع حبوبات غیرشرکتی اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع قارچ در میادین و بازارهای میوه و تره بار کاهش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق جدیدترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت خرما در میادین میوه و تره بار اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع میوه، سبزیجات و قارچ در میادین و بازارهای میوه و تره بار را اعلام کرد که براساس آن قیمت هر کیلو آناناس طلایی 110 هزار تومان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در میادین و بازارهای میوه و تره بار نرخ انواع مواد پروتئینی 56 درصد، حبوبات 24 درصد، مرغ 10 درصد، میوه 44 درصد و سبزیجات 32 درصد پایین‌تر از سایر مراکز فروش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارگر میوه و تره بار در خانی آباد خودش را حلق آویز کرد و جان سپرد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین یک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «هادی اسدی» روز شنبه این هفته خود را حلق آویز کرد. او از نگهبانان بخش c3 در فاز یک میدان تره‌بار و همچنین اخیرا کارگر نگهبان کلاه سبز بخش b11 (حجره دو) این میدان بوده است، بنابر گفته همکارانش تا مدت‌ها فرد آرام و کارگر نگهبانی عادی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق جدیدترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت خرما در میادین میوه و تره بار اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که برخی نگهبانان میادین میوه و تره‌بار تهران مدعی اخراج 7 نفر از همکاران خود با دخالت فرمانده یگان حفاظت سازمان مدیریت میادین هستند، مسئولان یگان حفاظت شهرداری تهران تاکید دارند که تنها یک نفر از این جمع اخراج شده است و یک نفر دیگر نیز خودش استعفا داده و 5 نفر دیگر با تصمیم شورای تحول اداری سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جابه‌جا شده‌اند. در این میان سوال مهم...

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق آخرین نرخنامه مصوب سازمان میادین میوه و تره بار تهران، قیمت قند، شکر و نبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق نرخنامه، قیمت انواع ماهی در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در هفته منتهی به 20 مرداد ماه سال جاری، میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره بار 40 درصد ارزان‌تر از سطح شهر عرضه می‌شود. این در حالی است که اختلاف سبزیجات در میادین و بازار‌های میوه و تره بار 32 درصد ارزان‌تر از سطح شهر است. شهروندان می‌توانند حبوبات را 22 درصد، غلات، گوشت گوسفند، گوساله،...

وب‌گاه مشرق نیوز

شهروندان می‌توانند میوه را 38 درصد ارزان‌تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تهیه کنند.