شنبه 6 مرداد 1403

سالهای سال رقیب سرسخت‌مان خواهند بود / لیورپول نه، پپ حریف اصلی تیمش را اعلام کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سالهای سال رقیب سرسخت‌مان خواهند بود / لیورپول نه، پپ حریف اصلی تیمش را اعلام کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه آخرین هفته فصل می‌گوید انتظار دارد در سالهای آینده آرسنال رقیب اصلی سیتی برای قهرمانی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در آستانه رسیدن به یک رکورد تاریخی است و تنها یک قدم تا چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر فاصله دارد. اتفاقی که فردا ممکن است رخ دهد.

اما قهرمانی تیم گواردیولا قطعی نیست و اگر آنها فردا بعد از ظهر مقابل وستهم امتیاز از دست بدهند و آرسنال اورتون را شکست بدهد شاهد یک اتفاق تاریخی دیگر خواهیم بود: آرسنال بعد از بیست سال برای اولین بار قهرمان لیگ برتر می‌شود.

در آستانه این روز سرنوشت‌ساز پپ گواردیولا در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای شرکت کرد و گفت انتظارش این است که در سالهای آینده اصلی‌ترین و تنها رقیب سرسخت سیتی در انگلیس برای قهرمانی آرسنال باشد و نه هیچ تیم دیگری.

گواردیولا در این مصاحبه گفت:" اگر از آینده بپرسید آرسنال دارد برای ما پیام رقابت ارسال می‌کند و ما این پیام را گرفته‌ایم. من در زندگی‌ام فقط از دو چیز به صورت قطعی مطمئنم؛ اینکه صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوم و اینکه شب‌ها می‌خوابم. ولی حالا یک چیز قطعی دیگر هم اضافه شده: آرسنال با میانگین سنی که دارد، با مربی‌ای که دارد، با نوع فوتبالی که در دو فصل اخیر بازی کرده، شکی باقی نگذاشته که سالهای سال در این سطح باقی خواهد ماند. برای همین است که می‌گویم ما پیام آنها را دریافت کرده‌ایم".

صحبتهای پپ درباره آرسنال در حالی است که در سالهای اخیر به جز فصل گذشته لیورپول همیشه رقیب اصلی منچسترسیتی بوده است. قرمزهای لیورپول حتی در سال 2020 موفق شدند به سلطه بلامنازع سیتی در لیگ برتر پایان بدهند و بعد از سی سال قهرمان شوند. اما از فصل گذشته آرسنال خودش را به عنوان قدرت احیاشده فوتبال انگلیس مطرح کرد و اگر چند هفته وا نداده بود می‌توانست قهرمان شود. تیم آرتتا امسال هم تا آخرین روز برای قهرمان شدن و گرفتن جام از سیتی شانس دارد.

سالهای سال رقیب سرسخت‌مان خواهند بود / لیورپول نه، پپ حریف اصلی تیمش را اعلام کرد 2