جمعه 8 تیر 1403

ساوتگیت پس از تساوی بدون گل: امروز خطرناک‌تر بودیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ساوتگیت پس از تساوی بدون گل: امروز خطرناک‌تر بودیم!

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است تیمش در بازی مقابل اسلوونی، از دو دیدار اخیر بهتر بازی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در دیدار نهایی دور گروهی مسابقات یورو 2024 به مصاف اسلوونی رفت و در نهایت پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 0-0 دست یافت تا با پنج امتیاز به‌عنوان صدرنشین به مرحله بعد برسد. پس از این بازی، گرت ساوتگیت درباره نمایش تیمش صحبت کرد.

عملکرد تیم؟ فکر می‌کنم در کار با توپ بهتر شده‌ایم. بازیکنانی که وارد بازی شدند، تأثیر بسیار خوبی در جریان بازی داشتند. ما توانستیم کلین‌شیت کنیم و همچنین به‌عنوان صدرنشین به مرحله حذفی برسیم.

از دو بازی قبل بهتر بودید؟ به‌نظرم بله. ما خطرناک‌تر بودیم و آن انفعال کمی را که در بازی‌های اخیر داشتیم نشان ندادیم. ما پیشرفت کرده‌ایم و این روند را ادامه می‌دهیم.

نظر کلی‌تان درباره بازی و همچنین هواداران؟ هواداران در نیمه دوم بازی بسیار استثنایی بودند. این موضوع تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. به بازیکنان بسیار افتخار می‌کنم. ما نیمه دوم را کاملاً کنترل کردیم، چندین فرصت خوب ایجاد کردیم که متأسفانه تبدیل به گل نشدند و همچنین از استحکام دفاعی تیم راضی هستم.

هدف تیم؟ اولین هدف ما صعود به مرحله بعد بود، دومین هدف‌مان صدرنشینی بود. امروز نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از خود نشان دادیم و حالا برای رسیدن به اهداف بعدی تلاش می‌کنیم.

ساوتگیت پس از تساوی بدون گل: امروز خطرناک‌تر بودیم! 2