سه‌شنبه 19 تیر 1403

ساوت‌گیت: فقط به نیمه نهایی فکر می‌کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ساوت‌گیت: فقط به نیمه نهایی فکر می‌کنم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، امیدوار است تیمش را به نیمه نهایی یورو 2024 برساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس که قبل از شروع رقابت‌های یورو 2024 به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در نظر گرفته می‌شد، در این رقابت‌ها به سختی به یک چهارم نهایی صعود کرده است.

انگلیس با گل دیرهنگام جود بلینگام مقابل اسلواکی به تساوی رسید و موفق شد در وقت‌های اضافی با گل هری کین برنده شده و مرحله یک هشتم نهایی را پشت سر بگذارد.

گرت ساوت‌گیت با این حال امیدوار است که تیمش در بازی فردا مقابل سوئیس برنده شده و به نیمه نهایی صعود کند.

گرت ساوت‌گیت در نشست خبری قبل از بازی درباره رسیدن به 100 بازی به عنوان سرمربی انگلیس گفت:"من بسیار مفتخرم، اما این کم اهمیت‌ترین آمار هفته است. تنها چیزی که مهم است این است که انگلیس را به یک نیمه نهایی دیگر ببریم. مطمئنم در سال‌های آینده با غرور به گذشته نگاه خواهم کرد، اما در حال حاضر روی این لحظه تمرکز کرده‌ام."

آمادگی انگلیس؟

ما می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم خوب بازی کنیم. هر تیمی می‌خواهد هیجان انگیز باشد. ما حریفانی داشته‌ایم که کار را برای ما سخت کرده‌اند و انتظارات زیادی از تیم وجود دارد. تیم اکنون در تمرینات متفاوت به نظر می‌رسد و بسیار روان‌تر بازی می‌کند.

سوئیس؟

سوئیس عالی بازی کرده است. آن‌ها بازیکنان خوب و شیوه بازی واضحی دارند که تیم‌های دیگر را با مشکل مواجه کرده است. ما باید در سطح دیگری بازی کنیم.

انگلیس چطور بازی خواهد کرد؟

ما همیشه بهترین راه را برای نزدیک شدن به برد در نظر می‌گیریم. سوئیس با دفاع پنج نفره بازی می‌کند اما خیلی خوب به دفاع چهار نفره هم تغییر می‌کند. هدف ما صرفاً ایجاد مشکل برای حریفان در عین احترام به آنهاست و باید مقابل سوئیس هم اینطور بازی کنیم.

ساوت‌گیت: فقط به نیمه نهایی فکر می‌کنم 2