چهارشنبه 13 تیر 1403

ستاره استقلال تمدید کرد؛ جلالی به شایعات پایان داد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ستاره استقلال تمدید کرد؛ جلالی به شایعات پایان داد

یکی از بازیکنان استقلال که قراردادش با آبی‌ها به پایان رسیده بود، ابوالفضل جلالی است. یکی از بازیکنان استقلال که قراردادش با آبی‌ها به پایان رسیده بود، ابوالفضل جلالی است. بازیکنی که در لیگ قبل به یک باره در نقش پاسور شماره یک تیمش ظاهر شد و با اثرگذاری روی گل‌های استقلال، توانست تا هفته پایانی، بر سر عنوان بهترین پاسور لیگ با آلوز رقابت کند.

یکی از بازیکنان استقلال که قراردادش با آبی‌ها به پایان رسیده بود، ابوالفضل جلالی است.

بازیکنی که در لیگ قبل به یک باره در نقش پاسور شماره یک تیمش ظاهر شد و با اثرگذاری روی گل‌های استقلال، توانست تا هفته پایانی، بر سر عنوان بهترین پاسور لیگ با آلوز رقابت کند.

درخشش جلالی سبب شد تا آبی‌ها تمایل زیادی برای حفظ ستاره خود داشته باشند و در این میان نیز جلساتی بین طرفین برگزار گردید اما از آنجایی که موضوع سربازی این بازیکن مطرح شده بود و برخی شایعات از مشمول بودن جلالی خبر داده بودند، آینده او با ابهاماتی روبرو شده بود.

جلالی روز گذشته در باشگاه استقلال حاضر شد و در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا او باید عازم خدمت سربازی شود یا خیر، پاسخ روشنی نداد. همین موضوع باعث بروز شایعاتی درخصوص این بازیکن ملی پوش شد و برخی رسانه‌ها از حضور ستاره تیم نکونام در ملوان خبر دادند.

با این حال، باشگاه استقلال ظهر امروز با انتشار تصویری از ابوالفضل جلالی با لباس آبی، خبر از تمدید قرارداد دو ساله این بازیکن داد. هر چند که این بازیکن قراردادش را تمدید کرد اما درباره وضعیت خدمت سربازی او هنوز شفاف سازی صورت نگرفته است.

برخی اخبار حاکی از این بود که استقلال قصد دارد تا قرارداد جلالی را تمدید کرده و او سپس راهی ملوان شود. حالا باید دید که موانع و مشکلات سد راه این بازیکن برداشته شده و می‌تواند برای تیمش به میدان برود یا فرضیه انتقال قرضی او به انزلی عملی خواهد شد.

به هر شکل باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه زیر از تمدید قرارداد جلالی خبر داد ولی برای مشخص شدن وضعیت نهایی این بازیکن، باید منتظر اظهارنظر رسمی خود جلالی درخصوص شرایط سربازی‌اش ماند.

منبع: ورزش‌سه

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ستاره استقلال تمدید کرد؛ جلالی به شایعات پایان داد 2