سه‌شنبه 12 تیر 1403

ستاره اسپانیا: هفت گل به گرجستان را باید فراموش کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره اسپانیا: هفت گل به گرجستان را باید فراموش کنیم

رابین لو نورمان، مدافع اسپانیا، تأکید کرد که نباید پیروزی پر گل در برابر گرجستان هم‌تیمی‌هایش را مغرور کند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، اسپانیا به مصاف گرجستان خواهد رفت. اسپانیا به عنوان سر گروه و با 9 امتیاز به مرحله بعد صعود کرد و گرجستان هم با پیروزی در برابر پرتغال توانست، با 4 امتیاز و به عنوان تیم سوم صعود کند.

رابین لو نورمان، مدافع اسپانیا در مصاحبه پیش از دیدار با گرجستان گفت: «حضور در یورو رویای هر بازیکنی است. خیلی کم پیش می‌آید که فرصت قهرمانی با تیم ملی را به دست بیاورید، بنابراین من به اندازه کافی خوش‌شانس هستم که اینجا باشم و از صمیم قلب خدا را شکر می‌کنم.»

او در ادامه در مورد دیدار با این تیم صحبت کرد: «بازی سختی خواهد بود، بنابراین باید ذهنیت خوبی داشته باشیم. اما ما اعتماد به نفس زیادی داریم چون در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم، در سه بازی گل نخورده‌ایم و فوتبال زیبایی بازی می‌کنیم.»

رابین لو نورمان در مورد پیروزی 7-1 مقابل گرجستان در مرحله مقدماتی یورو سال گذشته صحبت کرد: «این بازی برای ما بسیار مهم بود و ما آن شب واقعاً خوب بازی کردیم، زدن هفت گل کار آسانی نیست. با این حال، فکر می کنم باید خونسرد باشیم، زیرا آن روز تقریباً یک بازی کامل را انجام دادیم، اما فردا بازی کاملاً متفاوتی خواهد بود.»