سه‌شنبه 17 مهر 1403

ستاره الهلال تا ژانویه صبر نمی‌کند / پاسخ نیمار به شایعات: در سکوت می‌آیم! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره الهلال تا ژانویه صبر نمی‌کند / پاسخ نیمار به شایعات: در سکوت می‌آیم! (عکس)

نیمار امروز به شایعات اخیر مبنی بر اینکه بازگشت او به میادین فوتبال ممکن است تا سال 2025 به تعویق بیفتد واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه دیگر دوران غیبت نیمار از میادین فوتبال یک ساله می‌شود. ستاره برزیلی الهلال در اکتبر سال گذشته زمانی که برای شرکت در انتخابی جام جهانی به اردوی تیم ملی برزیل رفته بود رباط صلیبی پاره کرد تا مدتی طولانی حاشیه‌نشین شود.

نیمار از آن زمان دوران ریکاوری سختی را پشت سر گذاشته و مدتی است در باشگاه الهلال سخت مشغول تمرین و فیزیوتراپی است تا به آمادگی کامل برای بازی کردن برسد. با اینکه نیمار سخت مشتاق بازگشت به میدان است ولی در هفته‌های گذشته بحث درباره حضور او در لیست الهلال جنجالی شده بود.

ابتدا گفته می‌شد که رنان لودی از فهرست الهلال کنار گذاشته می‌شود تا نیمار وارد لیست شود چرا که باشگاه‌های عربستانی تنها می‌توانند در لیگ از هشت بازیکن خارجی استفاده کنند. با اینحال دیروز الریاضیه اعلام کرد ژرژ ژسوس سرمربی الهلال نیمار را وارد لیست آسیایی تیمش می‌کند تا در لیگ نخبگان به میدان برود و لودی در فهرست داخلی خواهد ماند.

از دیروز شایعاتی در رسانه‌ها دیده می‌شد مبنی بر اینکه نیمار تا پیش از ژانویه آمادگی کامل به دست نخواهد آورد و او زودتر از شروع 2025 نمی‌تواند برای الهلال بازی کند.

ستاره برزیلی امروز به سبک و سیاق خودش به این ادعاها پاسخ داد. نیمار تصاویری از تمرینهای خود در سالن بدنسازی را منتشر کرد. در تصاویر نیمار او در حالی دیده می‌شود که در حال کار با یک مربی اختصاصی است. متنی که نیمار در کنار این تصاویر منتشر کرد نشان می‌داد که او این شایعات را قبول ندارد:" کار کردن در سکوت. تسلیم نشو".

ستاره الهلال تا ژانویه صبر نمی‌کند / پاسخ نیمار به شایعات: در سکوت می‌آیم! (عکس) 2
ستاره الهلال تا ژانویه صبر نمی‌کند / پاسخ نیمار به شایعات: در سکوت می‌آیم! (عکس) 3
ستاره الهلال تا ژانویه صبر نمی‌کند / پاسخ نیمار به شایعات: در سکوت می‌آیم! (عکس) 4