شنبه 5 آبان 1403

ستاره بارسا: داور به من گفت اینجا مثل برزیل نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره بارسا: داور به من گفت اینجا مثل برزیل نیست!

ویتور روکه، ستاره برزیلی بارسلونا، تایید کرد که داور بازی مقابل آلاوس به او جمله عجیبی گفته است.

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه اولین هفته‌های حضورش در بارسلونا را با اتفاقات عجیب سپری می‌کند. این مهاجم برزیلی در 7 بازی 2 گل به ثمر رسانده است. او با بدشانسی در آخرین بازی مقابل آلاوس از بازی اخراج شد.

بارسا درخواست تجدید نظر کرده اما این درخواست از سوی کمیته داوران لالیگا رد شد. این فوتبالیست 18 ساله با این وجود برای تصمیم اخراج توسط مارتینز مونوئرا و همچنین کمیته استیناف ارزش قائل است.

روکه در این مورد به موندودپورتیوو گفت:"به نظرم حداقل دومین کارت زردی که مقابل آلاوس گرفتم، ناعادلانه بود و حالا باید محرومیتم را بپذیرم. این تصمیم داوران بود. باشگاه سعی کرد درخواست تجدید نظر کند. من چاره‌ای ندارم جز اینکه محرومیت را قبول کنم و برای بازی بعدی آماده شوم."

روکه با این وجود توضیح می‌دهد که دلایل دریافت دومین کارت زرد در بازی با آلاوس را درک نمی‌کند:"من این را درک نمی‌کنم، این یک تکل بود که در آن مدافع با پایش جلو به سمت من آمد و وقتی او را دیدم سعی کردم پایم را بچرخانم تا با او برخورد نکنم و به خودم آسیب نزنم. ولی بازیکن حریف شروع به فریاد زدن کرد و داور کارت زرد را به من نشان داد. داور به من گفت "اینجا مثل برزیل نیست". من به سادگی به تصمیم احترام گذاشتم و زمین را ترک کردم."

این بازیکن برزیلی همچنین اعلام کرد که عدم حضور در بازی مقابل گرانادا او را عصبانی می‌کند:"می‌خواستم مانند گذشته در زمین باشم تا به هم تیمی‌هایم کمک کنم. اما اکنون باید عصبانی نباشم باشد و به کار ادامه دهم."

ستاره بارسا: داور به من گفت اینجا مثل برزیل نیست! 2