پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ستاره بارسا دیگر امیدی به آقای گلی ندارد / پایان رویای پی‌چی‌چی لوا با درخشش ستاره نروژی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره بارسا دیگر امیدی به آقای گلی ندارد / پایان رویای پی‌چی‌چی لوا با درخشش ستاره نروژی

الکساندر سورلوث دیشب 4 گل به رئال مادرید زد تا رویای پی‌چی‌چی برای روبرت لواندوفسکی را عملا نقش بر آب کند.

طبه گزارش "ورزش سه"، الکساندر سورلوث، مهاجم نروژی ویارئال، دیشب درخششی خارق‌العاده داشت و چهار بار دروازه قهرمان لالیگا، رئال مادرید را باز کرد.

سورلوث با این چهار گل آمار گلزنی‌اش در این فصل لالیگا را به 23 گل رساند تا با سبقت گرفتن از جود بلینگام و آرتم دوبیک صدرنشین جدول گلزنان شود.

از شروع فصل خیلی‌ها منتظر بودند تا جایزه پی‌چی‌چی، جایزه آقای گلی فصل لالیگا، امسال هم به روبرت لواندفوسکی برسد. ستاره لهستانی فصل گذشته در اولین سال حضورش در لالیگا موفق شد این جایزه را با 23 گل زده به خود اختصاص دهد. یک فصل قبل این جایزه با 27 گل زده به کریم بنزما اختصاص یافت و فصل قبل از آن لئو مسی با 30 گل زده برای هشتمین بار پی‌چی‌چی را دریافت کرده بود.

لواندوفسکی که فصل گذشته 23 گل برای بارسا زده بود در حال حاضر 18 گل زده در کارنامه این فصل خود دارد. او برای رسیدن به رکورد فصل گذشته خود باید در بازی آخر بارسلونا 5 گل به ثمر برساند.

لواندوفسکی در حال حاضر تنها به این شرایط می‌تواند به پی‌چی‌چی برسد: اینکه الکساندر سورلوث در بازی آخر ویارئال گل نزند، آرتم دووبیک در بازی آخر خیرونا بیش از یک گل نزند، جود بلینگام در بازی آخر رئال مادرید چهار گل یا بیشتر نزند و لواندفوسکی یکشنبه آینده در بازی مقابل سویا 5 گل وارد دروازه سرخیو راموس و یارانش کند.

ستاره بارسا دیگر امیدی به آقای گلی ندارد / پایان رویای پی‌چی‌چی لوا با درخشش ستاره نروژی 2