یک‌شنبه 6 آبان 1403

ستاره برزیلی رفقایش را فراموش نمی کند / همه به دنی آلوز پشت کردند به جز یک رفیق: نیمار!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره برزیلی رفقایش را فراموش نمی کند / همه به دنی آلوز پشت کردند به جز یک رفیق: نیمار!

نیمار در پرونده حقوقی دنی آلواز که به تجاوز متهم شده و همچنان در زندان به سر می‌برد به او کمک مالی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سایت برزیلی UOL مدعی شد به مدارکی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد دنی آلوز در پرونده اتهامش به تجاوز یک حامی بزرگ داشته است: نیمار که برای کمک به هم‌تیمی سابقش در سلسائو به دنی آلواز 150 هزار یورو کمک مالی کرده است.

نیمار علاوه بر تیم ملی برزیل در باشگاه بارسلونا هم به دنی آلواز همبازی بوده است. UOL می‌گوید نیمار در تاریخ 9 آگوست سال جاری چند فقره واریزی به نام دنی آلوز داشته است. خانواده آلواز در تماس با نیمار از او خواسته بودند برای جبران هزینه‌های سرسام‌آور وکیل و سایر هزینه‌های آنها در اسپانیا به کمک‌شان بیاید. نیمار به این درخواست پاسخ مثبت بود و در مجموع 150 هزار یورو به خانواده دنی آلوز کمک کرد.

در ادامه گزارش ادعا شده که بخش قابل توجهی از این مبلغ برای پرداخت غرامت به شاکی نیمار پرداخت خواهد شد و این می‌تواند به کاهش حکم محکومیت نهایی دنی آلوز منجر شود.

آلوز به تجاوز در خاک اسپانیا متهم شده است. دادستانی این کشور می‌گوید ستاره برزیلی در دسامبر 2021 در شهر بارسلون مرتکب این جرم شده و به همین علت پرونده او به دادگاه رفته و تا امروز چندین بار با آزادی مشروط ستاره برزیلی مخالفت شده است.

در گزارش UOL اشاره شده که کمک مالی نیمار برای خانواده آلوز ضروری بود چرا که به حکم دادگاه بعد از طلاق گرفتن همسر سابق او بلوکه شده بود. همسر سابق دنی آلواز تنها به طلاق بسنده نکرده و حالا از او به دلیل پرداخت نکردن نفقه به دادگاه شکایت کرده است.

کمک‌های نیمار به دنی آلوز تنها به پرداخت پول خلاصه نمی‌شود. در همان روزها این ستاره برزیلی وکیلی که سابقه همکاری با او داشت را به آلوز پیشنهاد داد و گوستاوو خیستو هم‌اکنون وکالت دنی آلوز را بر عهده دارد.

ستاره برزیلی رفقایش را فراموش نمی کند / همه به دنی آلوز پشت کردند به جز یک رفیق: نیمار! 2