سه‌شنبه 10 مهر 1403

ستاره بزرگ اسپانیایی همچنان بدون تیم است / راموس به الزمالک: این پول در شان من نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره بزرگ اسپانیایی همچنان بدون تیم است / راموس به الزمالک: این پول در شان من نیست!

سرخیو راموس با باشگاه الزمالک مصر مذاکره کرد ولی بر سر مبلغ دستمزدش به توافق نرسید و حضور او در باشگاه مصری منتفی است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس همچنان بدون تیم است و جدیدترین فرصتی که برای او پیش آمده بود به سرانجام نرسید. راموس پیشنهادهای زیادی داشته ولی هیچکدام از آنها نتوانسته کاپیتان سابق رئال را راضی کند.

جدی‌ترین پیشنهادی که راموس در روزهای اخیر داشت پیشنهاد باشگاه مصری الزمالک بود. باشگاهی تاریخی که از قدرتهای فوتبال مصر و آفریقا به حساب می‌آید به صورت رسمی با ال کاپیتانو مذاکره کرد. اما در نهایت راموس به آنها جواب منفی داد چرا که باشگاه مصری پیشنهاد مالی‌ای داده بود که راموس آن را در حد خودش نمی‌دانست.

هانی شکری، عضو هیئت‌مدیره الزمالک بود که اولین بار فاش کرد که الزمالک در حال مذاکره با راموس است. مارکا در گزارش خود می‌گوید راموس برای الزمالک به عنوان باشگاهی قدیمی و پرافتخار احترام زیادی قائل بود و از نظر فوتبالی مشکلی با بازی در این تیم نداشت ولی بودجه باشگاه باعث شده بود پیشنهاد مالی ارائه شده به راموس در حدی نباشد که او را راضی کند.

راموس که همچنان بدون تیم است به صورت انفرادی به بدنسازی ادامه می‌دهد تا خودش را آماده بازی نگه دارد. راموس با اینکه بعید است پیشنهاد جذابی در این روزها دریافت کند ولی همچنان امیدوار است که صاحب تیم شده و تا پایان فصل که شاید درباره بازنشستگی تصمیم می‌گیرد فوتبال بازی کند.

ستاره بزرگ اسپانیایی همچنان بدون تیم است / راموس به الزمالک: این پول در شان من نیست! 2