جمعه 8 تیر 1403

ستاره بلژیکی مربی‌اش را می‌شناسد / دی‌بروینه: پپ دارد تفریح می‌کند، برای چی زنگ بزنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره بلژیکی مربی‌اش را می‌شناسد / دی‌بروینه: پپ دارد تفریح می‌کند، برای چی زنگ بزنم!

کوین دی‌بروینه بعد از درخشش مقابل رومانی گفت هنوز درباره آینده‌اش در سیتی فکر نکرده و از شروع یورو با گواردیولا صحبت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه بدون شک ستاره درخشان دیدار دیشب تیم ملی بلژیک مقابل رومانی بود و در پیروزی شیاطین سرخ اروپا نقش مهمی بازی کرد.

دی‌بروینه آنقدر عالی بود که حتی برخی کارشناسان در پایان بازی می‌گفتند تا اینجا در کل تورنمنت هیچ ستاره‌ای به اندازه کوین دی‌بروینه در این بازی خوب کار نکرده است.

وقتی بازی تمام شد همه خبرنگاران حاضر در ورزشگاه به دنبال مصاحبه با کی‌دی‌بی بودند. علاوه بر درخشش او با پیراهن تیم ملی بلژیک مشخص بود که بخش عمده سوال‌ها درباره باشگاه او پرسیده خواهد شد.

آینده کوین دی‌بروینه در منچسترسیتی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و شایعات زیادی حول محور جدایی او مطرح شده است. به خصوص در هفته‌های اخیر که گفته می‌شود پیشنهادهایی نجومی از عربستان برای او ارسال شده است.

دی‌بروینه در میکسدزون ورزشگاه در پاسخ به سوال درباره آینده‌اش در منچسترسیتی گفت:" هنوز درباره‌اش فکر نکرده‌ام. من 10 سال است در سیتی بازی کرده‌ام. این ممکن است روزی به پایان برسد ولی تا این لحظه به این فکر نکرده‌ام که در سیتی به پایان خط رسیده باشم. راستش دوست ندارم درباره مسائلی مثل بازنشستگی یا آینده باشگاهی‌ام فکر کنم".

خبرنگار بلژیکی در ادامه از کی‌دی‌بی سوالی پرسید که پاسخ جالب او مورد توجه قرار گرفت. وقتی از دی‌بروینه پرسیدند:" اخیرا با پپ صحبت کرده‌ای؟ باید از عملکرد تو و جرمی دوکو خیلی خوشحال باشد". دی‌بروینه در پاسخ گفت:" پپ الان در ساحل در حال تفریح کردن است و گلف بازی می‌کند. پس نه، با او حرف نزده‌ام".

ستاره بلژیکی مربی‌اش را می‌شناسد / دی‌بروینه: پپ دارد تفریح می‌کند، برای چی زنگ بزنم! 2
ستاره بلژیکی مربی‌اش را می‌شناسد / دی‌بروینه: پپ دارد تفریح می‌کند، برای چی زنگ بزنم! 3