سه‌شنبه 12 تیر 1403

ستاره در کلاس جهانی انگلیس را برگرداند / قیچی برگردان در 90+4: تا جود را دارید غم ندارید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره در کلاس جهانی انگلیس را برگرداند / قیچی برگردان در 90+4: تا جود را دارید غم ندارید!

جود بلینگام در وقتهای اضافه بازی انگلیس و اسلواکی با قیچی برگردانی استثنایی مانع حذف سه‌شیرها از یورو شد.

به گزارش "ورزش سه"، در گلزن‌کرشن و ورزشگاه شالکه همه چیز آماده یک فاجعه برای انگلیس بود. هواداران روی سکوها دیگر امیدی نداشتند و با قیافه‌های بهت زده و ناراحت بازی را تماشا می‌کردند. چرا که بازی تا دقیقه 90+4 با برتری 1-0 اسلواکی ادامه داشت.

انگلیسی‌ها با اینکه در نیمه دوم یک بار دروازه را باز کردند که گل فیل فودن به درستی آفساید اعلام شد در اواخر مسابقه هم تا یک قدمی گلزنی پیش رفتند اما این بار تیر دروازه مانع از گل شدن شوت تماشایی دکلان رایس شد.

همه رسانه‌ها با نزدیک شدن به شش دقیقه وقتهای اضافه آماده بودند که تیترهای خود را روی فاجعه برای انگلیس ببندند و خاطره شکست مقابل ایسلند در یورو 2016 را یادآوری کنند اما جود بلینگام، ستاره اصلی انگلیس در شروع این تورنمنت حاضر نبود به این راحتی به خانه برگردد.

چهار دقیقه از وقتهای تلف‌شده گذشته بود و کمتر از دو دقیقه زمان باقی بود تا حلیل اوموت ملر، داور ترکیه‌ای، سوت پایان را بزند که انگلیس از سمت راست صاحب اوت شد. کایل واکر اوت دستی را پرتاب کرد تا این لحظه شروع درخشش استثنایی جود بود.

توپ پرتابی کایل واکر با برخورد به سر یک مدافع اسلواک به مرکز محوطه جریمه رفت. جود درحالیکه موقعیت خوبی نداشت و رو به دروازه نبود به هوا بلند شد و با قیچی برگردانی بی‌نقص و تماشایی توپ را به تور دروازه دوخت.

انگلیس به همه نشان داد که داشتن ستاره‌ای در کلاس جهانی چه اهمیتی دارد. ستاره‌ای مثل جود که می‌تواند در حساس‌ترین لحظات کار را برای تیمش در بیاورد.

ستاره در کلاس جهانی انگلیس را برگرداند / قیچی برگردان در 90+4: تا جود را دارید غم ندارید! 2
ستاره در کلاس جهانی انگلیس را برگرداند / قیچی برگردان در 90+4: تا جود را دارید غم ندارید! 3