جمعه 30 شهریور 1403

ستاره رئال به دنبال اولین گل ملی / طلسمی که براهیم باید در مراکش بشکند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره رئال به دنبال اولین گل ملی / طلسمی که براهیم باید در مراکش بشکند

براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید امروز وارد اردوی تیم ملی مراکش شد. او امیدوار است در فیفا دی سپتامبر بالاخره برای شیرهای اطلس گل بزند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جدیدترین ستاره‌های تیم ملی مراکش امروز وارد مجموعه ورزشی محمد ششم در پایتخت این کشور شد و خودش را به کادر فنی تیم ملی معرفی کرد.

مراکش برای رویارویی با گابن آماده می‌شود. دیداری که جمعه این هفته در شهر اغادیر در انتخابی جام جهانی منقطه آفریقا برگزار می‌شود. مراکشی‌ها سپس در دومین دیدار خود در این رقابتهای انتخابی به مصاف لسوتو خواهند رفت.

حضور در این فیفا دی برای براهیم دیاز اهمیت زیادی دارد. این سومین بار است که او حضور در تیم ملی مراکش را تجربه می‌کند. دیاز در حالی مراکش را ترجیح داد که تیم ملی اسپانیا هم مایل بود او را در اختیار داشته باشد.

براهیم دیاز ستاره رئال مادرید در دو اردوی قبلی تیم ملی چهار بازی برای شیرهای اطلس انجام داده و با اینحال نتوانسته گلی به ثمر برساند. براهیم دیاز به عنوان یک مهاجم می‌خواهد هر طور شده به این طلسم گل نزدن پایان داده و اولین گل ملی خود با پیراهن مراکش را جشن بگیرد.

دیاز پیش از این اولین بازی خود با پیراهن مراکش را در بازی دوستانه مقابل موریتانی انجام داد و سپس در بازی دوستانه مقابل آنگولا و دو مسابقه انتخابی جام جهانی مقابل زامبیا و کنگو بازی کرد ولی نتوانست به گل برسد.

ستاره رئال به دنبال اولین گل ملی / طلسمی که براهیم باید در مراکش بشکند 2