چهارشنبه 4 مهر 1403

ستاره رئال محبوب‌تر از حکیمی و امرابط / براهیم، بچه سرتق مراکش! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره رئال محبوب‌تر از حکیمی و امرابط / براهیم، بچه سرتق مراکش! (عکس)

براهیم دیاز که به تازگی تیم ملی مراکش را به اسپانیا ترجیح داده، به سرعت با ستاره‌های مراکشی خودمانی شده و با آنها شوخی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید، بعد از تلاشهای دو فدراسیون مراکش و اسپانیا در نهایت تصمیم گرفت کشور آبا و اجدادی‌اش را انتخاب کند و در فیفا دی اخیر با پیراهن شیرهای اطلس به میدان رفت.

براهیم نه تنها در ورود به تیم ملی مراکش برای هماهنگ شدن با هم‌تیمی‌هایش مشکل نداشت بلکه بلافاصله با آنها هماهنگ شد، تا حدی که با مراکشی‌ها شوخی کرده و به محبوب‌ترین جوان بین مراکشی‌ها تبدیل شود.

در ویدیویی جالب که امروز منتشر شده براهیم دیاز در تمرین تیم ملی مراکش در کنار دیگر ستاره‌های این تیم دیده می‌شود. در پایان تمرین هم‌تیمی‌های براهیم دور هم جمع شده و از او می‌خواهند از جمع‌شان عکس یادگاری بگیرد. براهیم وانمود می‌کند که در حال عکس گرفتن از تیم است اما در پایان مشخص می‌شود که او از خودش سلفی گرفته است.

این سلفی خندان شماره 10 جدید تیم ملی مراکش آنقدر مورد توجه قرار گرفت که در کمتر از 2 ساعت در اینستاگرام 2 میلیون بار دیده شد. براهیم دیاز حالا حتی فراتر از ستاره‌هایی مثل اشرف حکیمی به ستاره اصلی شیرهای اطلس تبدیل شده است.

ستاره رئال محبوب‌تر از حکیمی و امرابط / براهیم، بچه سرتق مراکش! (عکس) 2
ستاره رئال محبوب‌تر از حکیمی و امرابط / براهیم، بچه سرتق مراکش! (عکس) 3
ستاره رئال محبوب‌تر از حکیمی و امرابط / براهیم، بچه سرتق مراکش! (عکس) 4