شنبه 1 اردیبهشت 1403

ستاره رم: مربی واقعی یعنی ژوزه مورینیو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره رم: مربی واقعی یعنی ژوزه مورینیو

تامی آبراهام، ستاره انگلیسی رم، تمجید ویژه ای از جز مورینیو را انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال تامی آبراهام از چلسی به رم این ستاره انگلیسی روزهای خوبی را زیر نظر ژوزه مورینیو تجربه کرده و حالا او اعتراف کرده که از توانایی های سرمربی پرتغالی در رم بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است.

آبراهام در این باره گفت: "مورینیو یک اسطوره است. من او را بسیار دوست دارم. او چیزی است که ما به آن مربی واقعی می گوییم. او یک رهبر است. وقتی او صحبت می کند، شما گوش می دهید. او می داند که چگونه با بازیکنان رفتار کند و در نقش خود یکی از بهترین های جهان است. او کسی است که می داند چگونه به شما انگیزه دهد و زیر پوست شما می رود. حتی زمانی که شما خوب بازی می کنید، او بیشتر می‌خواهد. او هرگز راضی نیست و همیشه بیشتر می‌خواهد."

شایعات زیادی در رابطه با بازگشت تامی آبراهام به لیگ برتر انگلیس وجود دارد تا گفته می شود باشگاه های نظیر چلسی، استون ویلا و منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن او هستند. آبراهام در واکنش به این موضوع گفت: "در حال حاضر، هدف و توجه من روی رم است. ما می خواهیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. من حتی شروع به فکر کردن به چیز دیگری جز انجام بهترین کار در رم نکرده ام. من عجله‌ای ندارم. شاید 10 سال در رم بمانم یا نه. ما هرگز نمی دانیم چه اتفاقی ممکن است بیفتد."

ستاره رم: مربی واقعی یعنی ژوزه مورینیو 2