شنبه 9 تیر 1403

ستاره سوئیس: برای بازی با ایتالیا احساساتی نمی‌شوم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره سوئیس: برای بازی با ایتالیا احساساتی نمی‌شوم

رمو فریلر، هافبک بولونیا، می‌گوید تیم ملی سوئیس آماده بازی با ایتالیا است و برای رویارویی با این تیم احساساتی نمی‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا پس از شروعی سخت در مسابقات قهرمانی اروپا در رده دوم گروه B ایستادند. آن‌ها در بازی ابتدایی مقابل آلبانی با نتیجه 2-1 برنده شدند و سپس مقابل اسپانیا 1-0 شکست خوردند. تساوی 1-1 با کرواسی در یک جدال دراماتیک باعث شد که آن‌ها در رده دوم قرار گرفته و به مرحله بعدی صعود کنند.

سوئیس در مرحله گروهی یورو 2024 بهتر به نظر می‌رسید و در بازی ابتدایی خود با نتیجه 3-1 مجارستان را پشت سر گذاشت، سپس در دیداری نزدیک با اسکاتلند 1-1 به تساوی رسید و در بازی پایانی مقابل آلمان میزبان با نتیجه 1-1 به یک امتیاز مهم رسیدند تا در دور بعدی حریف ایتالیا شوند.

رمو فریلر در مصاحبه با کوریره دِ تورینو، ابتدا درباره احساسش از رویارویی سوئیس با تورینو گفت:"طبیعاً این بازی برای من با بقیه هم تیمی هایم فرق می‌کند. من حرفه‌ام را در ایتالیا ساختم و همچنین کشوری ایده آل برای گذراندن زندگی با خانواده‌ام پیدا کردم. با این حال، روز شنبه، این همه عشق وجود نخواهد داشت. این یک بازی مرحله یک هشتم نهایی است و جایی برای احساسات وجود نخواهد داشت."

محرومیت ریکاردو کالافیوری؟

واقعا برای ریکاردو متاسفم. دوست داشتم در این بازی با او روبرو شوم. با این حال روز شنبه بازی سوئیس مقابل ایتالیا خواهد بود، نه بولونیا مقابل ایتالیا.

استراتژی سوئیس؟

ما نمی‌خواهیم خودمان را تغییر دهیم. تاکتیک‌ها از هم اکنون تا آخر هفته اصلاح خواهند شد اما نظم و فلسفه تغییر نخواهد کرد. مرحله گروهی نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی هستیم. حتی اگر در حال حاضر، ما باید یک گام دیگر به جلو برداریم.

عملکرد سوئیس در مرحله گروهی؟

عملکرد خوب در بخش اول مسابقات مهم است. الان پا به مسابقاتی گذاشتیم که تفاوت را رقم می‌زند، آن‌هایی که می‌توانند آینده یک تیم را تغییر دهند با این حال من نمی‌ترسم و مطمئنم سوئیس از ایتالیا نمی‌ترسد.

ستاره سوئیس: برای بازی با ایتالیا احساساتی نمی‌شوم 2