دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ستاره سپاهان در یک‌قدمی فولاد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره سپاهان در یک‌قدمی فولاد

باشگاه فولاد در آستانه عقد قرارداد با بازیکن سپاهان است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی‌نژاد پس از یک سال حضور در سپاهان شرایط را برای ادامه حضور در این تیم فراهم ندید و بنابر درخواستی که از مسئولان این باشگاه داشت، توانست به طور مشروط رضایت‌نامه خود را دریافت کند تا در فصل جدید لیگ برتر راهی تیم دیگری شود که احتمال حضور وی در فولاد بیشتر از سایر تیم‌هاست.

باشگاه سپاهان به محمد علی‌نژاد به این شرط رضایت نامه داده که او به پرسپولیس، استقلال یا تراکتور که رقبای آنها برای رسیدن به قهرمانی هستند، نرود و همین مسئله انتخاب‌های این بازیکن را محدود کرده و او را در آستانه انتقال به جمع شاگردان علیرضا منصوریان قرار داده است.

علی‌نژاد که پس از درخشش در آلومینیوم اراک راهی سپاهان شد و فصل موفقی در این تیم پشت سر گذاشته بود، با پیشنهادات خوبی مواجه شد که حالا فولاد خوزستان را برای ادامه بازی انتخاب کرده و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، این بازیکن به زودی قراردادش را با این باشگاه رسمی می‌کند و به جمع شاگردان منصوریان اضافه می‌شود.

این بازیکن سرعتی و تکنیکی که در فصل گذشته دو گل حساس برای سپاهان به ثمر رساند، چهار پاس گل داد و دو پنالتی گرفت، به دنبال انتقالی است تا بتواند شرایط بهتری در آن تجربه کند و احتمالا کار با منصوریان موجب شود او دوباره بازی‌های درخشانی به نمایش بگذارد.

ستاره سپاهان در یک‌قدمی فولاد 2