سه‌شنبه 17 مهر 1403

ستاره سیتی تابستان به ریاض می‌رود / پیشنهاد النصر به دی‌بروینه: هفته‌ای 60 میلیارد تومان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره سیتی تابستان به ریاض می‌رود / پیشنهاد النصر به دی‌بروینه: هفته‌ای 60 میلیارد تومان!

باشگاه النصر عربستان بار دیگر به کوین دی‌بروینه فکر می‌کند و آماده است به او پیشنهادی نجومی بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، الهلال همچنان قدرت اول فوتبال عربستان است و تحمل این شرایط برای النصر روز به روز دشوارتر می‌شود. باشگاهی که با جذب ستاره‌ای در حد و اندازه کریستیانو رونالدو امیدوار بود به پیشتازی همیشگی الهلال پایان داده و به تیم شماره یک عربستان تبدیل شود.

النصر به این نتیجه رسیده که فصل آینده برای پر کردن فاصله‌اش با الهلال به جذب یک ستاره بزرگ دیگر نیاز دارد. آنها به این منظور کوین دی‌بروینه را هدف گرفته‌اند.

قرارداد ستاره 33ساله بلژیکی با منچسترسیتی تابستان آینده به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد او بعد از مصدومیت‌های پیاپی تصمیم گرفته اروپا را ترک کند و چند سال پایانی فوتبالش را در عربستان سپری کند.

موندو دپورتیوو در روزهای گذشته مدعی شد کریستیانو رونالدو به مدیران النصر فشار می‌آورد تا برای جذب دی‌بروینه شک نکند و با تمام قوا تلاش کنند تا جواهر منچسترسیتی را به خدمت بگیرند. رونالدو معتقد است سیتی به یک بازی‌ساز باهوش در میانه زمین نیاز دارد و در حال حاضر هیچکس بهتر از دی‌بروینه نمی‌تواند این وظیفه را انجام دهد.

مدیران النصر می‌دانند که دی‌بروینه برای حضور در تیم‌شان منتظر یک پیشنهاد بزرگ است. پیشنهادی که یک میلیون یورو در هر هفته اعلام شده است. با توجه به اینکه ستاره بلژیکی چندی پیش اعتراف کرد که اگر پیشنهادی قابل توجه از راه برسد او به خاطر خانواده‌اش به آن نه نخواهد گفت احتمال پیوستن او به النصر بیش از هر زمان دیگری پررنگ است.

ستاره سیتی تابستان به ریاض می‌رود / پیشنهاد النصر به دی‌بروینه: هفته‌ای 60 میلیارد تومان! 2