یک‌شنبه 15 مهر 1403

ستاره فرانسه: انتقادها مهم نیست، در نیمه‌نهایی هستیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره فرانسه: انتقادها مهم نیست، در نیمه‌نهایی هستیم

یوسف فوفانا می‌گوید انتقادها از بازی بد فرانسه در یورو 2024 مهم نیست چرا که آنها در نیمه‌نهایی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، یوسف فوفانا، هافبک تیم ملی فرانسه، در یک نشست خبری پیش از دیدار با اسپانیا می‌گوید انتقادها از عملکرد بد خروس‌ها در این تورنمنت را مهم نمی‌داند. او خطاب به منتقدین گفت فرانسه در نیمه‌نهایی حضور دارد و همین مهم است.

فوفانا همچنین گفت اینکه همه وقتی اسم اسپانیا می‌آید تنها از لامینه یامال و نیکو ویلیامز صحبت می‌کنند درست نیست چرا که اسپانیا می‌تواند از هر جای زمین خطرناک باشد.

برنامه‌تان برای از کار انداختن نیکو ویلیامز و لامینه یامال چیست؟ در تیم ملی اسپانیا شما باید دائم مراقب باشید چون آنها می‌توانند از هر نقطه زمین خطرناک باشند. نیکو ویلیامز و لامینه یامال فصلی عالی داشتند ولی امیدوارم سه‌شنبه ببازند.

اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های تورنمنت بوده، راه دفاع مقابل حملات زهردارشان چیست؟ ما تا حالا از نظر دفاعی عالی بوده‌ایم و باید همینطور ادامه بدهیم. در بازی قبلی مقابل پرتغال مایک مانیان واقعا استثنایی بود. با وجود او درون دروازه خیال ما تا حد زیادی راحت است.

شما واقعا عملکرد خوبی در این یورو نداشتید. قبول داری؟ ما در نیمه‌نهایی هستیم و همین برای منتقدان کافی است. من به این حرفها اهمیت نمی‌دهد.

ستاره فرانسه: انتقادها مهم نیست، در نیمه‌نهایی هستیم 2