شنبه 8 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزی این سازمان گفت: سال گذشته 196 هزار و 164 کیلوگرم انواع آبزیان کشف و ضبط شد که در مقایسه با سال 1401 از رشد 7 درصدی برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات گفت: با توجه به گرم شدن دمای هوا در سطح کشور گندم کاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته ملی آبیاری و زهکشی از انتشار دو جلد کتاب با موضوع زهکشی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: 4 طرح از سازه‌های تاریخی آب ایران نیز به کمیته بین‌المللی آبیاری و زهکشی پیشنهاد شده که در صورت تصویب به عنوان آثار تاریخی آب ایران، ثبت جهانی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با 500 میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی آپارتمانی با عمر بنای 9 سال و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی 62 متری و 8 سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا، علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی» در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان بخش‌های دانشگاهی، آموزشی و کودک و نوجوان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در بررسی مسائل دوره‌های پیشین و دوره پیش‌رو، به ضرورت تخصیص بن کتاب برای بخش کودک و توجه برگزارکنندگان و مسئولان مصلی برای استفاده هرچه بهتر از فضای مصلی تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمینه های همکاری وگسترش تعاملات تجاری در حوزه کشاورزی در نشست مشترک اتاق تعاون ایران با هیات تجاری الجزایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از رایزنی با سازمان محیط زیست جهت اخذ مجوز و فعال شدن کارخانه آسفالت در شرق تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل بانک مرکزی به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی به عربستان سفر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز آمار ایران اعلام کرد: وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در اسفند 1402 در مجموع 38.482 تن گزارش شده، که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) انجام اصلاحات اساسی در اقتصاد برق را راهکار برون رفت از مشکلات صنعت برق به ویژه بخش توزیع عنوان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: موج جدیدی از بیداری انسانی میان دانشجویان آزاده اروپا و آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه به راه افتاده است. موجی که خروش آن جز با رسید به ساحل صلح در نوار باریک غزه آرام نمی‌نشیند. صدای سرکوب دانشجویان از ایالت به ایالت سرزمین آرزوها، آمریکا، به گوش می‌رسد اما دانشگاه برای نظام سلطه تا زمانی دانشگاه است که بازداشتگاه اندیشه و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه خبر داد. سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه خبر داد. براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه 11 اردیبهشت شاهد ورود موج بارشی جدیدی خواهیم بود که نقاط نیمه غربی کشور را پوشش می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.

وب‌گاه گسترش

صحبت از 350 میلیارد تومان ردیف بودجه اقتصادی است. این ردیف بودجه در سال 88 با بودجه 200 میلیارد تومانی متولد شد. میانگین قیمت دلار در سال 88 هزار تومان بوده است. این ردیف بودجه برای سه شهر مهم مذهبی مشهد و قم و شیراز و ری اختصاص دارد. گذشته از اینکه برای شهر مشهد اعتبار 80 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که در سال 1401 تنها نصف آن پرداخته شد است.