شنبه 6 مرداد 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

آیین سنتی چوب‌بازی در ایام عزاداری ماه محرم در برخی از محله‌های شهر دزفول در استان خوزستان در دهه نخست ماه محرم اجرا می‌شود. این مراسم نمادی از صحنه جنگ است که به‌صورت نمایشی همراه با طبل، دهل، صدای شیپور و سرنا در جلو تکایا و در محله‌های عزاداری انجام می‌شود. در این مراسم عده‌ای از مردان به دو گروه تقسیم می‌شوند و با چوب، سپر و شمشیر و زره با یکدیگر به مبارزه نمایشی می‌پردازند./ ایسنا

خبرگزاری مهر

ایرانی ها و عراقی ها در عزاداری‌های ماه محرم میراث مشترک دارند، اما یکی از آیین هایی که شبیه بهم برگزار می شود مشعل گردانی است این آیین می تواند در قالب یک پرونده مشترک به ثبت جهانی برسد.

وب‌گاه تابناک

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با ارائه توصیه هایی از موتورسواران خواست هنگام تردد با موتور، موارد ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد که تردد 500 هزار زائر خارجی در اربعین 1403 از مرزهای کشور به سوی عراق پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین از پیش‌بینی تردد 500 هزار زائر خارجی در اربعین 1403 از مرزهای کشور به سوی عراق خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

حمید بوحمدان در تمرین امروز قرمزهای اهوازی حاضر بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

شهرداری نوشهر نقل و انتقالات خود را رسما آغاز کرد.

وب‌گاه گسترش

علیرضا حیدری گفت: یکی از کلیدهای حل مشکل سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی در آینده و یا کاهش حجم مشکلات آن‌ها، بحث اصلاح نظام حکمرانی درون سازمان و مقید کردن این نظام حکمرانی به رعایت شاخص‌های مربوط به حیات و ممات این مجموعه است. آنچه امروز می‌بینیم این است که تغییرات حاکمیتی در حوزه سرمایه‌گذاری، تولیدی، درمان و بیمه‌ای افق سازمان تامین اجتماعی را تار کرده زیرا شیوه مشارکت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از حضور رئیس جمهور منتخب ایران در هیات معروف تهران در شب تاسوعای حسینی مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حضور رئیس جمهور منتخب ایران در هیات معروف تهران در شب تاسوعای حسینی مشاهده کنید.

وب‌گاه فرارو

پیش از ظهر امروز، یکی از کسبه محله یافت آباد با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و اعلام کرد که یک پرنده شکاری وارد مغازه‌اش شده و همین موضوع نیز باعث ترس و وحشت کسبه شده است. در همین راستا نیز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش نشانان ایستگاه 87 را به سمت محل حادثه واقع در یافت آباد، خیابان فاخری اعزام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری نسبت به کمبود معلم هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیات‌های حسینی (ع) در سال 1353 برای خرید زنجیر و سنج چقدر می‌پرداختند؟

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی جدید شمس‌آذر ابراز امیدواری کرد بتوانند با همدلی نتیجه بگیرند.