سه‌شنبه 29 اسفند 1402

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

معوقه رتبه بندی بازنشستگان امروز به حساب مشمولان، واریز می‌شود. معوقه رتبه بندی بازنشستگان امروز به حساب مشمولان، واریز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی، 5 استان کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارد و باید تمامی هشدارهای صادره از مراجع رسمی جدی گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم هندبال جوانان ایران در اردوی تدارکاتی تهران در دو بازی اول، روسیه را شکست داد و در بازی سوم مغلوب حریف قدرتمند اروپایی خود شد.

وب‌گاه فرارو

استقبال بی نظیر از هادی چوپان در شیراز پس از کسب مقام قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک انگلستان

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مرد جوانی که در اقدامی هولناک به‌خاطر سرقت طلا دست به قتل زن گمشده زده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در تهران، خبر داد و گفت: در این پرونده 7 سارق و 10 مالخر بازداشت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غذای مردم این کشور در نوروز از هفت ماده غذایی شامل گوشت اسب، برنج، گندم، کله گوسفند، شیر، هویج و پیاز یک غذای سنتی و ویژه تهیه می‌شود. غذای مردم این کشور در نوروز از هفت ماده غذایی شامل گوشت اسب، برنج، گندم، کله گوسفند، شیر، هویج و پیاز یک غذای سنتی و ویژه تهیه می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ بهرام امیر احمدیان استاد مطالعات منطقه ای و نویسنده کتاب «نوروزستان» در گفت وگو با ویژه نامه...

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، سطوح مختلف حق بیمه پرداختی بیمه دانشجویی، به سه صورت است؛ نرخ پرداخت حق‌بیمه 12 درصد مشتمل بر تعهدات بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی است. طرح بیمه دانشجویی بیمه تامین‌اجتماعی برای تمامی دانشجویان کشور در هر مقطع تحصیلی و دانشگاهی که مشغول تحصیل هستند، به عنوان یکی از خدمات سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود که افراد می‌توانند با انعقاد قرارداد و پرداخت...

وب‌گاه الف

فرمانده فراجا اعلام کرد که در ایام نوروز تعداد زیادی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار با پابند الکترونیک کنترل می‌شوند و این روند در طول سال هم ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی با احتمال وقوع سیل در استان‌های ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، هلال احمر در آماده‌باش قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هادی چوپان 2 روز پیش در بخش اوپن مسابقات آرنولدکلاسیک انگلیس، قهرمان شد. هادی چوپان 2 روز پیش در بخش اوپن مسابقات آرنولدکلاسیک انگلیس، قهرمان شد. استقبال شیرازی‌ها از هادی چوپان در فرودگاه را در ادامه ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تازه‌ترین بررسی‌های زلزله‌شناسی در کشور نشان می‌دهد که 68 درصد شهرهای کشور در حریم یک تا 30 کیلومتری گسل‌ها قرار گرفته‌اند در حالی که تنها نقشه گسل‌های 6 کلانشهر نهایی و ابلاغ شده است.

خبرگزاری تسنیم

زن جوانی که همسرش را با ضربات چکش در تختخواب به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقه تلویزیونی «قهرمان ایران» با معرفی بهترین ورزشکار ایرانی سال 1402، با اجرای پیمان یوسفی برنامه نوروزی شبکه ورزش شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بسته حمایتی کاملی را برای خانواده آسیب‌دیدگان اجتماعی پیش‌بینی کردیم.