چهارشنبه 4 مهر 1403

ستاره ملی‌پوش بلژیک:/ من با النصری‌ها همسایه‌ام ولی رونالدو یک شهر دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره ملی‌پوش بلژیک:/ من با النصری‌ها همسایه‌ام ولی رونالدو یک شهر دارد!

یانیک کاراسکو، ستاره بلژیکی الشباب، گفت شیاطین سرخ اروپا حداقل به فینال خواهند رسید و از مدعیان یورو هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک که با وجود حضور چند ستاره بزرگ فوتبال اروپا در این تیم کمتر به عنوان یکی از مدعیان شناخته می‌شود اولین بازی خود در یورو 2024 را از روز دوشنبه مقابل اسلواکی انجام می‌دهد.

یانیک کاراسکو، ستاره بلژیک که این روزها پیراهن الشباب عربستان را به تن می‌کند در یک نشست خبری در کمپ تیم ملی بلژیک گفت شیاطین سرخ اروپا حتما از مدعیان هستند. او تیم ملی بلژیک را به دورتموند این فصل اروپا تشبیه کرد که کسی انتظار رسیدنش به فینال را نداشت ولی توانست به فینال برسد و حتی می‌توانست قهرمان بشود.

فکر نمی‌کنی کاملا نیمکت‌نشین دوکو خواهی بود؟ تصمیم‌گیری به عهده مربی است. چه او من را انتخاب کند و چه جرمی را هیچکس نمی‌تواند بگوید تصمیم بدی گرفته. قبلا هم گفتم که درباره اینکه چه کسی بازی کند مربی ما بر اساس حریف تصمیم می‌گیرد.

چقدر برای قهرمانی شانس دارید؟ وقتی همه از شما به عنوان مدعی صحبت کنند خیلی تحت فشار قرار می‌گیرید. ولی این دربار ما صدق نمی‌کند و خیال‌مان راحت است. ما تا حدودی مثل دورتموند هستیم که هیچکس از آنها انتظار نداشت. ما هم می‌خواهیم دست‌کم تا فینال جلو برویم و حتی قهرمان بشویم.

تفاوت الشباب و عربستان با اتلتیکو مادرید؟ زندگی من در عربستان عالی است. مردم آنجا خیلی دوستانه رفتار می‌کنند و شرایطم خوب است. برایم نسبت به مادرید فرق چندانی ندارد. من آنجا در یک مجموعه زندگی می‌کنم که خیلی از بازیکنان النصر هم آنجا هستند. ما مثل یک خانوده بزرگ هستیم.

کریستیانو هم با شما زندگی می‌کند؟ کریستیانو؟ نه. او یک مجموعه برای خودش دارد.

ستاره ملی‌پوش بلژیک:/ من با النصری‌ها همسایه‌ام ولی رونالدو یک شهر دارد! 2