چهارشنبه 4 مهر 1403

ستاره‌های سرنوشت‌ساز دربی؛ نتیجه را ما تعیین می‌کنیم!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
ستاره‌های سرنوشت‌ساز دربی؛ نتیجه را ما تعیین می‌کنیم!

ستاره های تاثیرگذار دربی 104 می توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند.

سعید آقایی: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دربی همیشه محفلی برای تقابل های رودرو بوده. ستاره هایی که در مهمترین بازی فصل می آینده که خود را ثابت کنند و به رخ رقیب بکشند. رقبایی که همیشه در طول لیگ جنگ بهتر بودن میان آنها در جریان است. این بازی فرصتی خواهد بود که در یک تقابل رودرو ثابت کنند که آنها از رقیب خود بهترند. جنگهای نفر به نفر دربی 104 مثل همیشه جذاب خواهند بود. ستاره های تاثیرگذار دربی به شرح زیر هستند.

رامین رضاییان

رامین رضاییان مهمترین خرید استقلال در تابستان بود. ستاره ای که پس از چند سال دلبری در کنار زاینده رود مهمترین و جنجالی ترین تصمیم زندگی اش را گرفت و پیراهن آبی را بر تن کرد. رامین در همین چند هفته ابتدایی کیفیت بالای خود را به رخ کشید و بهترین بازیکن لیگ بوده. ستاره ای که تقریبا در تمام گلهای استقلال ردپای او به چشم می خورد. ستاره ای که حالا با پیراهن آبی باید برابر تیم سابقش بایستد. مهمترین بازی فصل برای او.

ایوب العملود

بعد از جدایی ناگهانی دانیال اسماعیلی فر و کوچ به تبریز، سرخ ها برای پر کردن جای خالی وی به توصیه های گاریدو دل سپردند و شاگرد مراکشی مربی اسپانیایی را سرخپوش کردند. العملود سابقه خوبی در مراکش داشت و خیلی زود در پرسپولیس جا افتاد تا دیگر کسی یاد اسماعیلی فر نیفتد. قطعا العملود در دربی با رضاییان قیاس خواهد شد.

گوستاوو بلانکو:

مهاجم آرژانتینی استقلال پس از یک فصل درخشان با استقلال در فصل جاری اسیر بدبیاری شده و شرایط متفاوتی را تجربه می کند. او چند هفته نخست را به دلیل قانون سقف قرارداد از ترکیب بیرون بود و یک هفته اخیر نیز مصدومیت گریبان او را گرفت. دربی می تواند یک استارت دوباره برای بلانکو باشد و با یک گل 3 امتیازی تمام خاطرات نحس هفته های نخست را بشورد و ببرد.

علی علیپور

بعد از چند فصل زندگی در اروپا و لیگ پرتغال سرانجام دل از قاره سبز کند و به ایران آمد تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. با این وجود علیپور در پرسپولیس آغازی نومیدکننده داشت و خبری از آن مهاجم گلزن قبلی نبود. علیپور پس از چند هفته سرانجام در هفته گذشته برابر آلومینیوم پایش به گل باز شد تا در آستانه دربی برای سرخ ها یک نشانه امیدوارکننده باشد.

سیدحسین حسینی

کاپیتان و دروازه بان آبی ها یکی از معماها و عجایب استقلال است. مردی که تا به امروز نتوانسته فاتح دربی باشد! او به همه آرزوهای زندگی اش با استقلال رسیده به جز برد رقیب دیرینه! حسینی در فصل جاری روزهای متزلزلی را تجربه می کند و تقریبا هر هفته دروازه اش باز شده اما باسابقه ترین عضو ترکیب آبی هاست و همین یک قوت قلب برای تیمش محسوب می شود.

الکسیس گندوز

همه متفق القول بر این باورند قهرمانی های زنجیره ای پرسپولیس در این چند فصل مدیون ستاره ای چون علیرضا بیرانوند درون دروازه بوده. بنابراین وقتی بیرو ناگهان پرسپولیس را در تابستان ترک کرد، همه هواداران سرخ ماتم گرفتند که مهمترین ستاره تیمشان را از دست داده اند اما یک خرید عالی به نام الکسی گندوز از الجزایر همه دلشوره ها را خیلی زود از بین برد. گندوز به سرعت کیفیت بالای خود را به رخ کشید تا بیرو برای همیشه فراموش شود. تداوم این نمایش در دربی می تواند جا پای او را محکم تر کند.

جلال الدین ماشاریپوف

ستاره کهنه کار ازبک یک خرید فوق العاده برای استقلال بوده. ستاره ای که تاثیر خود را در اسکواد آبی ها به رخ کشیده و حتی اجازه نداده درخشش فوق العاده هموطنش در رقیب قرمز او را محو کند. ماشاریپوف در طراحی حملات استقلال نقش اصلی را بر عهده دارد و با جنب و جوش فراوان در ترکیب آبی ها یک ستاره انگشت نماست. استقلال اگر می خواهد در دربی برنده باشد باید ماشاری بهترین نمایش خود را ارائه دهد.

امید عالیشاه

او دربی بازترین بازیکن نبرد 104 است. کاپیتان کهنه کار قرمزها که همیشه در دربی و برابر استقلال بهترین بازی فصل خودش را ارائه داده و خوش درخشیده. او همیشه یا گل زده یا پاس گل داده و کلید موفقیت سرخ ها در دربی های برنده بوده. عالیشاه بهترین و مهمترین بازیکن سرخهاست. بنابراین اگر قرار باشد پرسپولیس در دربی برنده باشد، کلید این برد از ساقهای عالیشاه عبور می کند.

258 253

کد خبر 1962183
ستاره‌های سرنوشت‌ساز دربی؛ نتیجه را ما تعیین می‌کنیم! 2
ستاره‌های سرنوشت‌ساز دربی؛ نتیجه را ما تعیین می‌کنیم! 3
ستاره‌های سرنوشت‌ساز دربی؛ نتیجه را ما تعیین می‌کنیم! 4
ستاره‌های سرنوشت‌ساز دربی؛ نتیجه را ما تعیین می‌کنیم! 5