سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ستاره کلمبیایی لیگ از ایران رفت (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره کلمبیایی لیگ از ایران رفت (عکس)

مهاجم کلمبیایی آلومینیوم اراک تصمیم به ترک ایران گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، هانسل زاپاتا که سال گذشته از لیگ یک کرواسی به آلومینیوم اراک آمد و شاگرد سید مهدی رحمتی شد، پس از پایان لیگ برتر و دو روز حضور در این شهر، تصمیم به ترک ایران گرفت تا به کشورش برگردد.

این مهاجم کلمبیایی که با عملکردش در آلومینیوم اراک جلب توجه کرد و در آخرین مسابقه فصل نیز توانست روی گل دوم تیمش مقابل فولاد خوزستان موثر باشد، حالا در شرایطی تصمیم به ترک ایران گرفته که یک فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده ولی شرایط ادامه همکاری طرفین مورد بحث قرار دارد.

زاپاتا در فصل اخیر سه گل برای آلومینیوم اراک به ثمر رساند و سه پاس گل داد و یکی از مهره‌های کلیدی در فاز هجومی شاگردان رحمتی بود، اما اکنون با توجه به تعطیلی بازی‌ها تصمیم گرفت از ایران برود تا درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

این مهاجم کلمبیایی که در مقطعی صحبت از حضورش در استقلال نیز مطرح شده بود، یک فصل دیگر با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد دارد که مشخص نیست شرایط جدایی و بند قراردادش این اجازه را به او می‌دهد به تیم دیگری انتقال پیدا کند یا در همین تیم به کارش ادامه می‌دهد که البته بعید به نظر می‌رسد.

زاپاتا که همراه با خانواده‌اش در اراک حضور داشت، ابتدا به دوحه سفر کرده تا سپس به کلمبیا برود و تعطیلات را در کشورش سپری کند.

ستاره کلمبیایی لیگ از ایران رفت (عکس) 2