یک‌شنبه 27 خرداد 1403

ستاره یونایتد: امیدوارم سیتی را با گل‌های راشفورد ببریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره یونایتد: امیدوارم سیتی را با گل‌های راشفورد ببریم

آندره اونانا ابراز امیدواری کرد که منچستر یونایتد با گل‌های مارکوس راشفورد قهرمان جام حذفی انگلیس شود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که مارکوس راشفورد یکی از ضعیف ترین فصل‌های خود را با منچستر یونایتد پشت سر گذاشته، آندره اونانا امیدوار است شیاطین سرخ با درخشش او منچستر سیتی را در فینال جام حذفی انگلیس شکست دهند.

روز شنبه از ساعت 17:30 منچستر سیتی و منچستر یونایتد در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

علاوه‌بر حساسیت‌های دربی منچستر، انگیزه‌های دو تیم در دیدار فردا، باعث می‌شود جذابیت این بازی دوچندان شود. شیاطین سرخ به دنبال فرار از ناکامی‌ها با کسب یک جام مهم هستند و شاگردان پپ گواردیولا می‌توانند با بردن اِف‌اِی کاپ، فصل را با دو جام به پایان برسانند.

آندره اونانا، سنگربان شیاطین سرخ که در این فصل عملکرد نه‌چندان خوبی پشت سر گذاشته، در مصاحبه جدیدی ابراز امیدواری کرد که آنها با پیروزی مقابل منچستر سیتی، فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کنند.

او گفت:«ما در این فصل خوب کار نکردیم. رتبه هشتم چیزی نیست که ما در ابتدای فصل در ذهن داشتیم. ما می‌خواستیم در بالای جدول قرار بگیریم و در رقابت‌های دیگر هم موفق باشیم اما اتفاقات زیادی رخ داد که ما را از اهداف‌مان دور کردند. حالا فقط یک رقابت بازی مانده و چاره‌ای جز موفقیت در این بازی نداریم.»

اونانا در آخر درباره فصل پر از ناکامی راشفورد که با دعوت نشدن به اردوی تیم ملی انگلیس برای یورو 2024 تکمیل شد، گفت:«راشفورد بازخواهد گشت! قاتل من چند گل مهم برای ما به ثمر خواهد رساند. امیدوارم او مقابل منچستر سیتی دو گل بزند و ما جام حذفی را با گل‌های او ببریم!»

ستاره یونایتد: امیدوارم سیتی را با گل‌های راشفورد ببریم 2
ستاره یونایتد: امیدوارم سیتی را با گل‌های راشفورد ببریم 3