پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ستایش باورنکردنی فابرگاس از غول نروژی / هالند بهترین است، وای به حال مدافعان آرسنال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستایش باورنکردنی فابرگاس از غول نروژی / هالند بهترین است، وای به حال مدافعان آرسنال!

سسک فابرگاس با ستایش از ارلینگ هالند می‌گوید از این حسرت می‌خورد که در دوران فوتبالش نتوانسته کنار چنین فوتبالیست استثنایی‌ای بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در سالهای اخیر با ستایش‌های زیادی مواجه شده ولی کمتر کسی به اندازه سسک فابرگاس از او تمجید کرده است.

ستاره سابق فوتبال که در حال حاضر به عنوان سرمربی کومو در سری آ مربی‌گری می‌کند از هالند به عنوان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال یاد کرده و می‌گوید او هیچ مهاجمی را ندیده که مثل هالند بتواند مدافعان همه حریفان را گیج و دستپاچه کند و بترساند.

فابرگاس که در سالهای فوتبالش پیراهن تیمهای بزگری مثل آرسنال، بارسلونا و چلسی را به تن کرده می‌گوید حسرت می‌خورد که در آن روزها این شانس را نداشته که کنار فوتبالیستی به بزرگی هالند بازی کند.

فابرگاس که با سایت لیگ برتر انگلیس مصاحبه می‌کرد گفت:" وقتی درباره بازیکنی در حد و اندازه هالند صحبت می‌کنید هیچوقت نمی‌شود حق مطلب را ادا کرد. او هیچ مانعی مقابل خودش ندارد و من شک ندارم همه رکوردهای دنیا را می‌شکند. چند مسابقه گل نمی‌زند ولی بازی بعدی سه گل می‌زند و موتورش روشن می‌شود و همه را ساکت می‌کند. هالند بیش از حد خاص و بیش از حد خوب است. اصلا دوست نداشتم مدافع باشم و جلوی هالند بازی کنم. واقعا دلم به حال مدافعان آرسنال و دیگر حریفان سیتی می‌سوزد. او ماشین گلزنی است. تعجب نکنید، من خیلی از هالند خوشم می‌آید و برای همین اینطور از او ستایش می‌کنم. ای کاش در روزهای فوتبالم کنار فوتبالیستی در حد و اندازه او بازی می‌کردم".

ستایش باورنکردنی فابرگاس از غول نروژی / هالند بهترین است، وای به حال مدافعان آرسنال! 2
ستایش باورنکردنی فابرگاس از غول نروژی / هالند بهترین است، وای به حال مدافعان آرسنال! 3