سه‌شنبه 17 مهر 1403

ستایش‌نامه مارکا برای ستاره بزرگ بارسا / جایزه‌ای از مادرید برای مسی: تو بهترین هستی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستایش‌نامه مارکا برای ستاره بزرگ بارسا / جایزه‌ای از مادرید برای مسی: تو بهترین هستی

روزنامه مارکا در برنامه‌ای ویژه که در میامی برگزار می‌شود از لئو مسی تجلیل خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه مارکا که بین هواداران بارسلونا به عنوان یکی از رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید شناخته می‌شود قصد دارد برای ستایش از اسطوره بارسا یک برنامه باشکوه و ویژه برگزار کند: تجلیل از لیونل مسی.

مارکا در اعلام خبر این برنامه از مسی به عنوان بهترین بهترین‌ها، شماره یکی فراتر از همه شماره یک‌ها نام برد:" این پسر اهل روساریو در دوران فوتبالش 46 جام قهرمنی به دست آورد و این رکوردی در تاریخ فوتبال است. روزنامه مارکا با افتخار اعلام می‌کند که ما صرفا با یک اسطوره روبرو نیستیم، مسی بزرگترین اسطوره است".

ورود لئو مسی به آمریکا باعث ایجاد دگرگونی ساختاری در لیگ ام‌ال‌اس شد. کمتر کسی فکر می‌کرد که انتقال یک فوتبالیست بتواند صحنه فوتبال در آمریکا را تا این حد تغییر دهد. او در 37 سالگی همچنان می‌درخشد، گل می‌زند و پاس گل می‌دهد. فوتبال لئو هنوز کاملا زنده است.

مارکا در ادامه ستایش از خود از مسی نوشت:" لئو مسی تا ابد به عنوان بازیکن بارسا شناخته می‌شود. میراثی که او در نوکمپ به یادگار گذاشته غیر قابل تکرار است. همه چیز از آنجا شروع شد، اولین بازی مسی با پیراهن بارسا مقابل اسپانیول در سال 2004. اما اگر از میراث صحبت می‌کنیم نمی‌توان به یکی از بزرگترین افتخارات او اشاره نکرد. قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر که بزرگترین افتخار فوتبالی مسی را تقدیم او کرد".

مارکا برای ستایش از لئو مسی جایزه امسال "جایزه آمریکای مارکا" را به این ستاره بزرگ آرژانتینی تقدیم می‌کند. در برنامه‌ای که روز 17 اکتبر در استادیوم چیس شهر میامی برگزار می‌شود این جایزه از طرف روزنامه به مسی اهدا خواهد شد.

ستایش‌نامه مارکا برای ستاره بزرگ بارسا / جایزه‌ای از مادرید برای مسی: تو بهترین هستی 2
ستایش‌نامه مارکا برای ستاره بزرگ بارسا / جایزه‌ای از مادرید برای مسی: تو بهترین هستی 3