دوشنبه 16 مهر 1403

ستین در مورد ستاره برزیلی گفت / رفتار وینیسیوس عادی نیست: او به کمک نیاز دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستین در مورد ستاره برزیلی گفت / رفتار وینیسیوس عادی نیست: او به کمک نیاز دارد!

کیکه ستین معتقد است باید به وینیسیوس کمک کرد تا رفتارش درون زمین و حرف هایی که در مصاحبه ها می زند را بهتر کنترل کند.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس بعد از دو نمایش ضعیف در تیم ملی برزیل به رئال برگشت و شنبه شب توانست گل اول رئال مادرید را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سوسیداد کند. گلی که مسیر برای برد رئال را هموار کرد. او با گرفتن یک پنالتی دیگر، زمینه را برای گلزنی امباپه نیز فراهم کرد تا برد رئال قطعی شود.

بعد از حواشی مصاحبه او با CNN که در آن گفته بود بهتر است میزبانی جام جهانی از اسپانیا گرفته شود، او با شادی گلش برابر سوسیداد جنجال جدیدی رقم زد. وینیسیوس هواداران حاضر در ورزشگاه را به سکوت دعوت کرد.

این حرکت وینیسیوس موجی از واکنش های منفی را در رسانه های اسپانیا به همراه داشت و حتی برخی چهره های معروف و قدیمی باشگاه رئال مادرید نیز از ستاره برزیلی انتقاد کردند.

دیشب وقتی از کیکه ستین، مربی سابق بارسا، در مورد رفتارهای اخیر وینیسیوس پرسیدند، او اینگونه پاسخ داد: «این رفتارها عادی نیست و وینیسیوس در این روزها به کمک نیاز دارد. آنچه او در مورد گرفتن میزبانی جام جهانی از اسپانیا گفت، طبعا تبعات خاص خودش را به همراه داشت و اعتراضات به او در ورزشگاه ها بیشتر نیز خواهد شد. هر چقدر او به عنوان یک فوتبالیست، بزرگ و باکیفیت است اما با این نوع رفتارها اعتبار خودش را خدشه دار می کند.»