چهارشنبه 18 مهر 1403

سحر ولد بیگی یک شبه پیر شد! + ببینید

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
سحر ولد بیگی یک شبه پیر شد! + ببینید

تصاویری از سحر ولدبیگی و نیما فلاح را با گریم های مختلف و گوناگون مشاهده میفرمایید که جالب و دیدنی است.

تصاویری از سحر ولدبیگی و نیما فلاح را با گریم های مختلف و گوناگون مشاهده می‌فرمایید که جالب و دیدنی است.

نیما فلاح بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما، متولد دی ماه 1351 تهران است و مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی دارد. کاملا در جریان هستید که سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح بوده و زندگی پر شر و شور آنها زبان زد خاص و عام است و این مسئله نیاز به توضیح چندانی ندارد.

سحر ولدبیگی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 تیر 1356 در تهران است. همسر نیما فلاح بازیگر متولد شده در یک خانواده هنری است، پدر او چهره پرداز مشهور سینما زنده یاد مسعود ولدبیگی است

اول تیر 1382، ازدواج سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح انجام شد. ماجرای آشنایی این زوج بازیگر به سریال «پسرخاله ها» باز میگردد که سحر و نیما در آن همبازی بودند.

سحر ولدبیگی در این باره گفت: سر سریال «پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شدند. بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیشتر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی بردیم و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن مان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتیم چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟ اولین کار مشترک مان بعد از نامزدی، سریال «دختران» بود.

نیما در نگاه سحر و سحر در نگاه نیما

سحر: نیما بسیار بسیار صبور است و به هیچ عنوان نمی تواند بی اهمیت بودن به زندگی را تحمل کند. نیما دست فرمان بسیار خوبی دارد و در ضمن آشپز قهاری هم هست.

نیما: سحر شخصیت بسیار شادابی دارد و بسیار هم احساسی است. گاهی اوقات احساس او بر منطقش غلبه می کند و من در این مورد به او انتقاد می کنم. سحر آشپزی ماهر است و در آشپزی جادو می کند.

سحر ولد بیگی یک شبه پیر شد! + ببینید 2
سحر ولد بیگی یک شبه پیر شد! + ببینید 3