پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سخت‌ترین قرعه‌: پی‌اس‌جی بدون امباپه شانس ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سخت‌ترین قرعه‌: پی‌اس‌جی بدون امباپه شانس ندارد!

در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان، پاری سن ژرمن نسبت به سایر حریفان بزرگ خود با قرعه سخت‌تری مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان که از این فصل با فرمت جدید برگزار می‌شود انجام شد و سی و شش تیم حاضر رقبای خود را در مرحله اول شناختند.

بر اساس فرمت جدید هر تیم در این مرحله با هشت رقیب مواجه می‌شود. جدالهایی به صورت تک‌بازی که رفت و برگشت نخواهد بود. هر تیم چهار بازی خانگی و چهار بازی خارج از خانه انجام می‌دهد.

درحالیکه از تیمهای حاضر در سید اول، بزرگترین تیمهای قاره اروپا، اکثر تیمها با دو حریف بزرگ و دشوار روبرو هستند می‌توان گفت که سخت‌ترین قرعه به پاری سن ژرمن تعلق دارد.

پاری سن ژرمن به دو رقیب بزرگ، منچسترسیتی و بایرن مونیخ بازی می‌کند اما دو حریف دیگرش هم از جمله سخت‌ترین تیمهای حاضر در این دوره از رقابتها هستند. آرسنال میکل آرتتا که امسال اسبش را برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس زین کرده یکی از مدعیان قهرمانی در اروپا هم به حساب می‌آید. از طرف دیگر پی‌اس‌جی باید با اتلتیکو مادرید هم دیدار کند. تیمی همیشه سرسخت که امسال تابستان با خریدهای بزرگ در بازار نقل و انتقالات خودش را در حد و اندازه یک مدعی نشان داده است.

پاری سن ژرمن که با بزرگانی مثل لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه نتوانسته فاتح لیگ قهرمانان بشود امسال که امباپه را هم در اختیار ندارد با قرعه‌ای سخت‌تر از همه مواجه شده است.

بازی‌های پاری سن ژرمن در مرحله اول لیگ قهرمانان: در خانه: منچسترسیتی، اتلتیکو مادرید، آیندهوون، خیرونا خارج از خانه: بایرن مونیخ، آرسنال، سالزبورگ، اشتوتگارت

سخت‌ترین قرعه‌: پی‌اس‌جی بدون امباپه شانس ندارد! 2
سخت‌ترین قرعه‌: پی‌اس‌جی بدون امباپه شانس ندارد! 3