پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سردار آزمون و سعید عزت در لیگ قهرمانان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سردار آزمون و سعید عزت در لیگ قهرمانان

دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی در ترکیب اولیه این تیم مقابل الحسین اردن حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات که سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون را در فهرست نفراتش دارد و در گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم الحسین اردن خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که در فصل 25-2024 لیگ برتر امارات هنوز فرصت بازی به دست نیاورده و در مسابقات رسمی اخیرشان غایب بود، امشب در جدال با الحسین به فهرست و ترکیب بازگشته و در خط میانی تیمش دیده می‌شود.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در نیم‌فصل سال گذشته به این باشگاه اضافه شد و جایگاه ثابتی داشت، پس از انجام بازی برای تیم ملی ایران در فیفا دی اخیر، به شرایط خوبی رسید و اکنون در جمع 11 نفر اصلی برابر الحسین اردن حضور دارد.

سردار آزمون، دیگر ستاره ایرانی شباب الاهلی هم پس از انجام یک بازی ثابت و یک حضور تعویضی در دو مسابقه اخیر تیم ملی مقابل قرقیزستان و امارات، اکنون در ترکیب تیم اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الحسین اردن دیده می‌شود.

آزمون در دو هفته ابتدایی لیگ برتر امارات دو گل به ثمر رسانده و در جام بانک اسلامی ابوظبی هم دو گل زده و همچنین پیش از آن در پلی آف لیگ نخبگان دروازه سپاهان را باز کرد.

سردار آزمون و سعید عزت در لیگ قهرمانان 2