یک‌شنبه 1 مهر 1403

سردار امشب دور از لیست؛/ اتفاق تلخ برای آزمون با غیبت مقابل میلان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سردار امشب دور از لیست؛/ اتفاق تلخ برای آزمون با غیبت مقابل میلان

ستاره ایرانی رم به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند مقابل آ. ث. میلان به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که هفته گذشته وارد پایتخت ایتالیا شد و قراردادش با باشگاه رم را امضاء کرد، امیدوار بود با رفع کامل آسیب دیدگی بتواند نخستین بازی فصل خود در سری آ را در دیدار حساس امشب مقابل آ. ث. میلان انجام بدهد ولی ظاهرا مصدومیت اجازه نمی‌دهد او در این مسابقه حاضر باشد.

ستاره ایرانی رم که در دو جلسه تمرینی اخیرشان حضور یافته و با انگیزه زیادی زیر نظر ژوزه مورینیو کار کرده، بنابر ادعای «دیتا میلان» هنوز بهبودی کامل را به دست نیاورده و در شرایط بازی قرار ندارد و به همین دلیل در مسابقه با روسونری غایب خواهد بود.

تیم فوتبال رم از ساعت 22:15 امشب (به وقت ایران) در چارچوب دیدارهای هفته سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو میزبان آ. ث. میلان است که سردار آزمون بنابر ادعای رسانه‌های تیم حریف در این مسابقه حضور ندارد و غایب شاخص گرگ‌ها در کنار تامی آبراهام، رناتو سانچز و ماراش کومبالا است.

با این شرایط باید منتظر ماند تا سردار آزمون نخستین بازی خود پس از حضور قرضی در باشگاه رم را پس از فیفا دی و جمعه شب دو هفته دیگر مقابل امپولی انجام بدهد و زیر نظر مورینیو به میدان برود.

گفتنی است، نام سردار آزمون در فهرست جدید تیم ملی ایران که امروز منتشر شده نیز حضور ندارد و بنابر نوشته سایت فدراسیون فوتبال، مصدومیت مانع از این اتفاق شده است.

سردار امشب دور از لیست؛/ اتفاق تلخ برای آزمون با غیبت مقابل میلان 2