جمعه 30 شهریور 1403

سردبیر مارکا:/ به لطف رونالدو اروپا فوتبال عربستان را دنبال می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سردبیر مارکا:/ به لطف رونالدو اروپا فوتبال عربستان را دنبال می‌کند!

سردبیر روزنامه مارکا تصمیم عربستان برای جذب رونالدو را هوشمندانه خواند و گفت اروپا به لطف کریستیانو حالا فوتبال عربستان را دنبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، پروژه توسعه فوتبال عربستان سعودی از زمستان سال گذشته با حرکتی بزرگ و غیرمنتظره کلید خورد: به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو توسط باشگاه النصر.

این نقطه شروع موجی بود که تابستان بعدی شاهد انتقال چندین ستاره بزرگ و نامدار فوتبال اروپا به این کشور بود. ستاره‌هایی مثل نیمار، کریم بنزما، انگولو کانته، روبن نوس، فیرمینیو و دیگران که عمدتا توسط چهار باشگاه بزرگ عربستان، النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی جذب شدند.

خوزه فلیکس دیاز، سردبیر روزنامه مارکا، که در نشستی در عربستان شرکت کرده بود استراتژی جذب رونالدو را یک برنامه هوشمندانه خواند و گفت حضور اسطوره‌ای مثل سی آر سون باعث شد همه نگاه‌ها به لیگ عربستان جلب شود.

سردربیر مارکا که در نشست همایش رسانه‌ها در عربستان شرکت کرده بود در صحبتهای خود مدعی شد که با حضور کریستیانو در النصر حالا اروپا فوتبال عربستان را دنبال می‌کند.

خوزه فلیکس دیاز در صحبتهایش گفت:" عربستان سعودی ابزارهای ورزشی زیادی دارد و از ابزار رسانه برای پیشبرد ورزش به خوبی استفاده می‌کند. درگذشته خیلی‌ها حاضر نبودند باور کنند که عربستان در ورزش حرفی برای گفتن دارد ولی از زمانی که کریستیانو رونالدو به این کشور رفت ماجرا به کلی تغییر کرد".

سردبیر مارکا اضافه کرد:" زمانی هیچکس فکرش را نمی‌کرد که اروپایی‌ها فوتبال را در جایی دیگر به غیر از این قاره دنبال کنند ولی به لطف رونالدو حالا اروپا فوتبال عربستان را دنبال می‌کند و این نشان می‌دهد پروژه آنها در مسیر درست پیش می‌رود".

سردبیر مارکا:/ به لطف رونالدو اروپا فوتبال عربستان را دنبال می‌کند! 2
سردبیر مارکا:/ به لطف رونالدو اروپا فوتبال عربستان را دنبال می‌کند! 3