شنبه 21 مهر 1403

سرقت‌های ماهرانه دزد 10 ثانیه در تهران + فیلم

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: از کوله پشتی متهمان 5 دستگاه ضبط و 4 عدد پنل سرقتی خودرو 206 کشف شد. سرهنگ "محمد گودرزی" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ظهر31 خرداد ماه ماموران کلانتری 145 ونک در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده "خیابان خدامی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت...

وی افزود: در همین حین سرنشین موتورسیکلت از موتورسیکلت پیاده و اقدام به باز کردن در خودروی 206 پارک شده میکند که ماموران سریعا وارد عمل شده و اقدام به دستگیری متهمان میکنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز متهمان توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند ادامه داد: ماموران در نخستین گام با ایجاد طرح مهار و سپس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو متهم را پس از یک تعقیب و گریز کوتاه دستگیر کردند.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: از کوله پشتی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، 5 دستگاه باند، 4 عدد پنل، همگی سرقتی مجموعا به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد و مشخص شد متهمان اموال سرقتی را به مالخری در یکی از شهرهای اطراف تهران میفروخته اند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و 10 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند. وی افزود: متهمان 33 و 37 ساله دارای سوابق متعدد کیفری با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار کلانتری 145 ونک قرار گرفت.