شنبه 29 اردیبهشت 1403

سرمربی بیانکونری: باید سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنیم / آینده نامعلوم ستاره یووه: حتی آلگری هم نمی‌داند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی بیانکونری: باید سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنیم / آینده نامعلوم ستاره یووه: حتی آلگری هم نمی‌داند!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از زمان بازگشت پل پوگبا به تمرینات این تیم ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که به دلیل کسر امتیاز در فصل گذشته نتوانست سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کند، این روزها در آمریکا خود را آماده فصل جدید می‌کند. مکس آلگری در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد شرایط تیمش توضیحاتی ارائه کرد که می‌خوانید:

باید سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنیم یوونتوس باید به دنبال بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا باشد و برای رسیدن به آن حداکثر تلاش خود را انجام دهد. این یک موضوع بسیار مهم در سال آینده است. البته باید این را هم در نظر داشته باشیم که ما بدون در نظر گرفتن کسر امتیاز، فصل گذشته نیز سهمیه کسب کرده بودیم.

فرصت کافی برای آماده شدن داریم ما دوباره با حضور کل اعضای تیم کار را شروع می‌کنیم، حتی اگر مجبور باشیم با برخی مشکلات بدنی روبرو شویم، که البته در ابتدای فصل طبیعی است. ما هنوز در ماه جولای هستیم و در صورت نیاز تمام ماه آگوست را فرصت خواهیم داشت تا تیم را مرتب کنیم.

زمان بازگشت پوگبا دقیقا مشخص نیست نداشتن بازیکنی چون پل پوگبا در تقریبا تمام طول فصل به ضرر ما بود. در حال حاضر تلاش این است که او را هر چه زودتر به شرایط تمرین و مسابقه برسانیم. ولی نمی‌دانیم این بازیکن دقیقا چه زمانی می‌تواند به بقیه بازیکنان در تمرین و بازی ملحق شود. فکر نمی‌کنم بتوانم در دو دیدار بعدی مقابل میلان و رئال مادرید از پوگبا استفاده کنم. او تقریبا هیچ تمرینی با ما نداشته، ولی در حال پیشرفت است. اما برای تکرار نشدن اتفاقات سال قبل نیاز است که احتیاط کنیم. پوگبا دویدن را شروع کرده و به نظر می‌رسد که همه چیز در حال بهتر شدن است.

نمی‌خواهیم به ولاهوویچ فشار بیاوریم دوشان ولاهوویچ در اواخر فصل گذشته با مصدومیت از ناحیه کشاله ران مواجه شد و تلاش ما این است که او را تحت فشار قرار ندهیم تا در بهترین شرایط برای فصل جدید آماده شود.

نقل و انتقالات تابستانی من هر روز در مورد نقل و انتقالات فصل جدید با کریستین جونتولی صحبت می‌کنم. باید بازیکنانی جذب کنیم که به پیشرفتمان کمک کنند، وگرنه خرید بازیکن فقط برای بالا بردن تعداد بی‌فایده است. ما در تیممان بازیکنان جوان و بسیار خوبی داریم که فرصت رشد و پیشرفت بالایی دارند.

سرمربی بیانکونری: باید سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنیم / آینده نامعلوم ستاره یووه: حتی آلگری هم نمی‌داند! 2