یک‌شنبه 8 مهر 1403

سرمربی سایپا: به نسل جدید داوران کمک کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی سایپا: به نسل جدید داوران کمک کنیم

سرمربی تیم سایپا به تمجید از عملکرد شاگردانش در هفته چهارم لیگ یک پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا، در نشست خبری بعد از بازی با نفت بندر عباس حضور پیدا کرد و در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد شاگردانش گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، تیممان خیلی خوب کار کرد و بازی در این موقع از سال واقعا سخت است. برای ما که کنار زمین بودیم، سخت بود و از تمامی بازیکنان تشکر می‌کنم. در نیمه اول موقعیت‌هایی ساختیم و در شروع نیمه دوم استراتژی خودمان را تغییر دادیم و سعی کردیم موقعیت‌های خودمان را بیشتر کنیم.

وی افزود: تعویض‌های ما جواب داد و یکی از آنها گل زد. در ضد حمله موقعیت‌هایی داشتیم که گل نشد و باید روی آنها بیشتر کار کنیم. باید سریع ریکاوری شویم تا در بازی‌های بعدی امتیازات خوبی بگیریم.

او درباره وضعیت تیمش در بحث‌های تهاجمی توضیح داد: اگر بازی را کامل تماشا کنید، موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. وقتی تیم موقعیت خلق می‌کند ولی گل نمی‌زند؛ یعنی جای امید دارد. می‌خواهیم از این برد خوشحال باشیم و از فردا برای آنالیز حریف بعدی استارت خواهیم زد.

صادقی درباره وضعیت داوری نیز تاکید کرد: نسل جدیدی از داوران وارد فوتبال شده‌اند و امیدوار هستم آنها هم این مسیر رو به رشد را داشته باشند و به فوتبال ما کمک کنند.