جمعه 10 فروردین 1403

سرمربی سه شیر‌ها نظاره گر بازی ایران و سنگال

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سرمربی سه شیر‌ها نظاره گر بازی ایران و سنگال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سنگال در شرایطی امروز از ساعت 18 در ورزشگاه موشن اینوست آره‌نا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی یک تماشاگر ویژه داشت. در شرایطی که گفته شده بود بازی ایران و سنگال بدون حضور تماشاگران است، اما گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس خودش را به وین رساند تا نظاره گر بازی باشد. سرمربی انگلیس بعد از رسیدن به ورزشگاه برای لحظاتی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سنگال در شرایطی امروز از ساعت 18 در ورزشگاه موشن اینوست آره‌نا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی یک تماشاگر ویژه داشت.

در شرایطی که گفته شده بود بازی ایران و سنگال بدون حضور تماشاگران است، اما گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس خودش را به وین رساند تا نظاره گر بازی باشد.

سرمربی انگلیس بعد از رسیدن به ورزشگاه برای لحظاتی پشت در معطل شد و اجازه حضور در ورزشگاه را نیافت، اما بعد از معرفی خودش و عکس گرفتن با برخی افراد حاضر در بیرون ورزشگاه، به داخل رفت و در جایگاه VIP نشست.

ساوت گیت به عنوان سرمربی اولین رقیب ایران در جام جهانی در این مسابقه عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش را زیر نظرگرفت و به آنالیز ایران پرداخت.