جمعه 1 تیر 1403

سرمربی صربستان: بلینگام قطعاً برنده توپ طلا می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی صربستان: بلینگام قطعاً برنده توپ طلا می‌شود

دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان، پیش از رویارویی تیمش با انگلیس در یورو 2024، اعلام کرد جود بلینگام، ستاره رئال مادرید "قطعا" روزی توپ طلا را کسب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استویکوویچ پیش از بازی یکشنبه، با شور و حرارت در مورد این بازیکن 20 ساله صحبت کرد و گفت عملکرد او باورنکردنی است. با این حال، او اشاره کرد که برای مقابله با ستاره رئال مادرید برنامه ای دارند.

استویکوویچ گفت: "او بازیکن فوق العاده ای است. او قطعا در آینده توپ طلا را به دست خواهد آورد. او با وجود سن کم، به طور چشمگیری بازی می کند، قوی است، کیفیت بالایی دارد و همه اینها را در رئال مادرید نشان داده است. بازی او واقعا تاثیرگذار است. او بازیکن بسیار جوانی است... عملکردی که او در هر بازی ارائه می دهد واقعا شگفت انگیز است. او برای انگلیس عالی است، برای ما بد است. اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا او را کنترل کنیم. نباید به او فضای زیادی بدهید، او بازیکن بسیار مهمی برای تیم ملی انگلیس است. یکشنبه خواهیم دید. در دفاع، مطمئناً باید مراقب باشیم و همه چیزهایی را که در طول تمرین انجام داده ایم نشان دهیم."

بلینگام در این فصل برای رئال مادرید پدیده بوده است. هافبک سابق دورتموند در تمامی رقابت ها 23 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد. او همچنین نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا ایفا کرد. بنابراین، متوقف کردن این بازیکن انگلیسی، کار بزرگی برای صربستان در این هفته خواهد بود.

بلینگام که جایزه بهترین بازیکن جوان سال 2024 لائوروس و عنوان بهترین بازیکن سال لالیگا را کسب کرده، روز یکشنبه در مقابل صربستان برای انگلیس به میدان خواهد رفت و سپس در بازی های بعدی مرحله گروهی مقابل دانمارک و اسلوونی قرار خواهد گرفت.

سرمربی صربستان: بلینگام قطعاً برنده توپ طلا می‌شود 2