سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سری آ از لیگ برتر عقب نیفتاده / پیولی: لیائو ترکیب امباپه و نیمار است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سری آ از لیگ برتر عقب نیفتاده / پیولی: لیائو ترکیب امباپه و نیمار است!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، به مقایسه ستاره تیمش رافائل لیائو با کیلیان امباپه پرداخت و گفت سری آ ضعیف‌تر از لیگ برتر نیست.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی میلان که تیمش فردا در سری آ به مصاف لچه می‌رود در نشست خبری پیش از این بازی گفت دیدار با لچه برای روسونری بسیار مهم است و او احتمالا رافائل لیائو، کریستین پولیشیچ و ساموئل چوکووئزه را از ابتدا به میدان خواهد فرستاد.

دیدار فردا مقابل لچه پنج روز پیش از بازی مهم دیگری است که میلان باید در دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رم برگزار کند ولی پیولی به خبرنگاران گفت تمرکز بازیکنانش دیدار مقابل لچه است و نه بازی با رم.

پیولی در این نشست خبری گفت:" ما وارد بخش خیلی مهمی از فصل می‌شویم و برایش آماده‌ایم. تمرکز ما فقط بازی فردا است. تغییرات ما به دلیل شرایط بازیکنان در تمرینات این هفته یا برخی مصدومیتهای جزئی است و البته لوفتوس چیک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. ما اصلا به بازی با رم فکر نمی‌کنیم و زمان کافی برای ریکاوری خواهیم داشت. ما سابقه چهار پیروزی پیاپی را داشته‌ایم ولی پنج پیروزی پیاپی نه. لچه هم تیمی است که با مربی جدیدش گل عالی کار کرده و برای رم مشکلات زیادی درست کرده بود پس باید عملکرد خوبی داشته باشیم".

سرمربی میلان در بخش دیگری از صحبتهایش که مورد توجه قرار گرفته به ستایش از رافائل لیائو پرداخت. لیائو هفته گذشته نقش مهمی در پیروزی 2-1 روسونری مقابل فیورنتینا بازی کرد و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل با پشت پا داد. پیولی او را به امباپه مقایسه کرد و گفت لیائو ترکیبی از امباپه و نیمار است.

پیولی در این بخش از صحبتهایش گفت:" رافائل لیائو حالا که به مهمترین و حساس‌ترین بخش فصل وارد شده‌ایم آمادگی فوق‌العاده‌ای دارد. من از او واقعا راضی‌ام و البته خودش می‌داند که از برخی جنبه‌ها همچنان جا برای پیشرفت دارد. او واقعا ترکیبی از امباپه و نیمار است".

سرمربی میلان در پاسخ به سوالی درباره عقب افتادن سری آ از لیگ برتر انگلیس این ادعا را رد کرد و گفت:" لیگ برتر خیلی دشوار است ولی من معتقد نیستم که سری آ از آن لیگ خیلی عقب باشد. با اینکه باشگاه‌های ایتالیایی نمی‌توانند به اندازه انگلیسی‌ها سرمایه‌گذاری کنند".

سری آ از لیگ برتر عقب نیفتاده / پیولی: لیائو ترکیب امباپه و نیمار است! 2