دوشنبه 2 مهر 1403

سری آ

سری آ

وب‌گاه ورزش سه

روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان، بعد از گلزنی مقابل بنفیکا اعلام کرد که راز شادی گل جنجالی خود را آخر فصل فاش خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنی اینتر، بعد از پیروزی 2-0 مقابل اینتر، عملکرد تیمش در این دیدار را یکی از بهترین نمایش‌های فصل نرآتزوری توصیف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آستانه دیدار تیمش با میلان در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌گوید او و بازیکنانش در اوج فوتبال‌شان هستند و فردا تنها برای پیروزی وارد زمین خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرخ‌های آنفیلد به دنبال جذب هافبک ایتالیایی اینتر هستند.

وب‌گاه ورزش سه

جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، در آستانه دیدار با میلان در لیگ قهرمانان می‌گوید نباید درباره بازی فردا با توجه به شکست اخیر تیمش مقابل میلان اظهارنظر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدافع فرانسوی میلان دلیل آبی شدن موهایش را فاش کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استفانو پیولی که عقیده دارد تساوی بدون گلش برابر امپولی خودکشی بوده، نمی خواهد این نتیجه تکرار شود.

وب‌گاه ورزش سه

تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان گفت حریف روسونری قدرتمند است ولی میلان اعتقاد دارد امسال می‌تواند فاتح چمپیونزلیگ بشود.

وب‌گاه ورزش سه

استفانو پیولی، مربی میلان، بازی فردا برابر ناپولی در لیگ قهرمانان را کاملا متفاوت عنوان کرد و اینکه به یک برد حداقلی نیز راضی است.

وب‌گاه ورزش سه

الساندرو باستونی، مدافع اینتر، در آستانه دیدار تیمش با بنفیکا در لیگ قهرمانان می‌گوید اینتر از حضور در این مرحله خوشحال است ولی از هیچ تیمی و از جمله بنفیکا نمی‌ترسد.

وب‌گاه ورزش سه

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در آستانه دیدار تیمش با بنفیکا در لیگ قهرمانان گفت نراتزوری مدتی است با بدشانسی مواجه بوده و در مسابقات اخیر به حقش نرسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم میلانو موفق شد با خلق یک شگفتی بزرگ به نیمه نهایی رقابت های سری آ صعود کند.

وب‌گاه ورزش سه

راجر اشمیت، مربی بنفیکا، انتظار دارد که فردا اینتر در ورزشگاه دالوژ دفاع کند و به بازیکنانش هشدار داد که باید بهترین بازی ممکن را انجام دهند.

وب‌گاه فرارو

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، که به دلیل آمار ضعیف گلزنی در این فصل با انتقادهایی روبرو است، صفحه‌اش در اینستاگرام را حذف کرد.