جمعه 30 شهریور 1403

سری آ

سری آ

وب‌گاه فرارو

دو بازیکن لژیونر فوتبال کشورمان در بین بازیکنان آسیایی که توانستند در اروپا به قهرمانی دست یابند قرار گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در جدیدترین گزارش خود از بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ‌های اروپایی به بررسی بازیکنانی که موفق به کسب عنوان قهرمانی با تیم‌های خود شده‌اند، پرداخت که در بین اسامی، نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو که با این تیم توانست عنوان قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و علیرضا جهانبخش وینگر فاینورد هلند که او هم همراه با تیمش قهرمان...

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد که مدیران میلان هم قصد دارند برای جذب روملو لوکاکو از چلسی اقدام کنند.

وب‌گاه ورزش سه

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که پائولو دیبالا تمایل دارد در رم بماند، اما طبق گزارش اسکای اسپورت انگلیس، مهاجم آرژانتینی در حال بررسی انتقال به لیگ برتر است.

وب‌گاه ورزش سه

جام ملت‌های اروپا 2008 بازیکنان زیادی را تبدیل به یک مربی موفق کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

بپه ماروتا، مدیر باتجربه ایتالیایی، به عنوان رییس جدید باشگاه اینتر انتخاب شد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه سویا اسپانیا برای جذب سردار آزمون یک شرط تعیین کرده که هنوز مورد موافقت باشگاه بایرلورکوزن آلمان قرار نگرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ناپولی خواهان معاوضه ویکتور اوسیمن با دو ستاره آرسنال برای موافقت با این انتقال شده است.

وب‌گاه فرارو

باتوجه به پرونده فساد در فوتبالی که پیرامون اتفاقات رخ داده در باشگاه مس رفسنجان باز شده است، این احتمال وجود دارد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به سقوط این تیم به لیگ دسته یک بدهد؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند باعث ماند پیکان در لیگ برتر شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ونتزیا با شکست کرمونزه در بازی پلی‌آف، صعود به سری آ را جشن گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

آتالانتا در بازی عقب‌مانده سری آ مقابل فیورنتینا 3-2 شکست خورد تا رتبه سوم لیگ ایتالیا را از دست بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال ماندن پیکان در لیگ برتر و عدم سقوط این تیم به لیگ یک قوت گرفت. احتمال ماندن پیکان در لیگ برتر و عدم سقوط این تیم به لیگ یک قوت گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، باتوجه به پرونده فساد در فوتبالی که پیرامون اتفاقات رخ داده در باشگاه مس رفسنجان باز شده است، این احتمال وجود دارد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به سقوط این تیم به لیگ دسته یک بدهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باتوجه به پرونده فساد در فوتبال این احتمال وجود دارد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به سقوط این تیم به لیگ دسته یک بدهد؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می‌تواند باعث ماند پیکان در لیگ برتر شود.