سه‌شنبه 3 مهر 1403

سعید احمدعباسی به توپخانه گلزنی‌اش بازگشت؛/ رونمایی قهرمان لیگ برتر از ستاره لژیونر و آقای‌گل آسیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سعید احمدعباسی به توپخانه گلزنی‌اش بازگشت؛/ رونمایی قهرمان لیگ برتر از ستاره لژیونر و آقای‌گل آسیا

معامله بین طرفین تکمیل شد، زیرا احمد عباسی پیشترها چراغ سبز برای بازگشت به گیتی‌پسند را نشان داده بود. با این وصف، آقای گل آسیا با قراردادی دوساله به قهرمان لیگ پیوست.

به گزارش ورزش سه، باشگاه گیتی پسند اصفهان از خرید جدید و به عبارتی دیگر از بهترین گلزن تاریخ خود رونمایی کرد. احمدعباسی در فصول حضورش در تیم اصفهانی یک دارایی ارزشمند به شمار می‌رفته است و برگ برنده مدافع عنوان قهرمانی و محمد کشاورز برای تیم‌هایی خواهد بود که بازار نقل‌وانتقالات را قبضه کرده‌اند. این انتقال بزرگ نه تنها در سطح کیفی لیگ فوتسال ایران برق می‌زند، بلکه هشداری از سوی گیتی‌پسند به مدعیان قهرمانی و رقیبان تاج و تخت است. ساعتی پیش معامله بین طرفین تکمیل شد، زیرا احمد عباسی پیشترها چراغ سبز برای بازگشت به گیتی‌پسند را نشان داده بود و مدیران برای بازگشت آقای گل جام ملت های آسیا، تست پزشکی را رزرو کرده بودند.

احمدعباسی، طی دو فصل پوشیدن پیراهن والدپیناس اسپانیا 17 گل به ثمر رساند و باید دانست که در فصل اول، دوازده مسابقه را به دلیل مجوز خروج کشور از دست داد و همچنین در فصل جاری در هشت دیدار والدپیناس به علت ویزا و بازی در جام ملت‌های آسیا غایب بود. او به سطحی رسیده، که آمار گلزنی‌هایش برای اکثر فوتسالیست‌ها غیرقابل دسترس است. دو مرتبه در فصل‌های 1399 (با 26 گل) و 1400 با آماری خیره کننده و حیرت انگیز (41 گل) کفش طلای لیگ برتر متعلق به خود کرده.

نکاهی ذره بینی به دوران باشکوه احمدعباسی در گیتی‌پسند که او را بهترین گلزن تاریخ باشگاه بدل کرده است؛

سال اول 12 گل سال دوم 32 گل سال سوم 32 گل سال چهارم 26 گل سال پنجم 41 گل سال ششم 8 گل در شش مسابقه و سپس به تیم والدپیناس اسپانیا پیوست.

گیتی‌پسند فصل گذشته 99 بار دروازه حریفان را آوار کرد و واهمه خرید احمدعباسی برای حریفان قابل درک است. اکنون محمدکشاورز یک دستگاه کامل، غیرقابل مهار و قدرتمند در اختیار دارد که می‌تواند مهره‌ای مهم برای او در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

سعید احمدعباسی به توپخانه گلزنی‌اش بازگشت؛/ رونمایی قهرمان لیگ برتر از ستاره لژیونر و آقای‌گل آسیا 2