جمعه 13 مهر 1403

سعی میکنیم باعث پیشرفت فوتبال آذربایجان شویم / مدیر مس سونگون: در حال پیشرفت هستیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سعی میکنیم باعث پیشرفت فوتبال آذربایجان شویم / مدیر مس سونگون: در حال پیشرفت هستیم

مدیرعامل مس سونگون می‌گوید هدف این تیم پیشرفت بازیکنان بومی و توسعه فوتبال در آذبایجان است.

به گزارش ورزش سه، یاسر نجف‌زاده، مدیرعامل مس سونگون، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شکست دیروز تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: «واقعیت اینکه من این بازی را به چشم شکست نگاه نمی‌کنم چرا که ما گل سالمی را وارد دروازه حریف کردیم اما داور و کمک داور مسابقه به اشتباه این گل را آفساید اعلام کردند. می‌توانید این گل را تماشا کنید و ببینید که چه گل زیبایی هم بود که آفساید هم نبود ولی متاسفانه باز هم شاهد سخت‌گیری داور برای مس سونگون بودیم.»

وی ادامه داد: «متاسفانه نظارت بر داوری در لیگ یک همانند لیگ برتر نیست. از کمیته داوران و مسئولان مربوطه می‌خواهم تمام فکر و ذکرشان در حوزه داوری فقط به لیگ برتر و اجرای VAR در این مسابقات نباشد چرا که ما و سایر تیم‌های لیگ یکی هم زحمت می‌کشیم و انتظار داریم در شرایط مناسبی به رقابت بپردازیم و نباید حاصل تلاش بچه‌های ما که اینقدر تلاش می‌کنند، با یک سهل انگاری خراب شود»

مدیرعامل مس سونگون می‌گوید از شرایط تیمش راضی است: «آقای نصرتی دیروز در نشست خبری گفتند که در فوتبال همه چیز پول نیست و من هم این صحبت را قبول دارم و از شرایط تیم راضی هستم. از بعد فنی اگر در این پنج هفته به تیم ما نگاه شود، کاملاً مشخص است که کادرفنی و بازیکنان ما چقدر پیشرفت داشته‌اند و ما دیروز مقابل تیم تا دندان مسلح پیکان هم نباختیم. از شرایط فنی تیم رضایت دارم و دیروز در رختکن به بچه‌ها خسته نباشید هم گفتم. می‌دانم که نتیجه زحمات و تلاش تیممان درنهایت منجر به کسب نتایج بهتر هم خواهد شد.»

نجف‌زاده در پایان به هدفگذاری مس سونگون در این فصل هم اشاره‌ای کرد: «فلسفه ما از تیم داری در فوتبال توسعه این رشته در آذربایجان است و به‌دنبال استعدادیابی و استعداد پروری و استعداد داری در این رشته هستیم تا بتوانیم محیط مناسب و علمی برای رشد جوانان بومی بااستعداد منطقه ایجاد کنیم. بازیکنان جوان و زیر 21 سال ما همگی بومی هستند. در ترکیب اصلی هم ما بازیکن بومی کم نداریم و در همین بازی دیروز 5 بازیکن ترکیب اصلی ما بومی بودند. در کل شرایط پیرامون تیم ما مثبت است و به جز یکی، دو مورد خاص که منافع آن‌ها ندیدن واقعیت‌هاست؛ حاشیه‌ای پیرامون تیم فوتبال وجود ندارد و مطمئنیم شرایط برای مس در ادامه بهتر هم پیش خواهد رفت.»