سه‌شنبه 3 مهر 1403

سفیدچقایی: مقابل تراکتور مستحق باخت نبودیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سفیدچقایی: مقابل تراکتور مستحق باخت نبودیم

مدافع تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد تأکید کرد، شاگردان محمدرضا مهاجری در بازی برابر تراکتور مستحق باخت نبودند.

- اخبار ورزشی -

محسن سفیدچقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: ما فوتبال خوبی را در این بازی به نمایش گذاشتیم و با وجود اینکه برابر یکی از مدعیان قهرمانی قرار گرفته بودیم، شجاعانه و تهاجمی فوتبال بازی کردیم. ما از شروع بازی تیم حریف را از جلو پرس کردیم و در طول بازی چهار پنج موقعیت صد درصد داشتیم که به نحوی شایسته نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تراکتور فقط سه موقعیت داشت که دو بار به گل رسید و در نهایت بازی را برد، با این حال ما اصلاً مستحق باخت نبودیم.

نقی‌زاده: هنوز نمی‌دانم چرا هواداران خیبر را محروم کردند

وی درباره عملکرد خیبر خرم‌آباد و کسب پنج امتیاز از پنج بازی تصریح کرد: ما از روند امتیازگیری خودمان راضی نیستیم و می‌توانستیم الان هشت یا 9 امتیاز داشته باشیم. البته این را هم باید در نظر گرفت که این اولین سال حضور خیبر در لیگ برتر است و شک نکنید در بازی‌های آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

مدافع تیم فوتبال خیبر راجع به بازی هفته ششم تیمش برابر آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: قطعاً بازی سختی داریم و حریف هم تا حالا بردی به دست نیاورده است. برای اینکه وضعیت‌مان در جدول بهتر شود نیاز به برد داریم و امیدوارم نتیجه دلخواه را بگیریم.