جمعه 30 شهریور 1403

سفیرگفتمان_گهرزمین، نیمه تمام ماند؛/ درگیری شدید در دیدار دوستانه تیم‌های لیگ برتری

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سفیرگفتمان_گهرزمین، نیمه تمام ماند؛/ درگیری شدید در دیدار دوستانه تیم‌های لیگ برتری

تیم‌های گهرزمین سیرجان و سفیر گفتمان تهران در دیداری نه چندان دوستانه به مصاف همدیگر رفتند که این مسابقه به جنجال و نزاع کشیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، با حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2024 و تعطیلی لیگ باشگاهی، تیم‌های لیگ برتری برای آماده‌سازی و ارتقا کیفیت خود برای ادامه رقابت‌ها به مرحله مسابقه تدارکاتی رسیده‌اند و اکثریت تیم‌ها در پایتخت اردو زده‌اند. در یکی از بازی‌های امروز که به جنجال کشیده شد و میزبانی آن برعهده سفیرگفتمان تهران بود در اواخر مسابقه پس از یک خطا و درگیری که بین دو بازیکن دو تیم رخ داد، به نزاع جمعی تبدیل شد و برای دقایقی بازیکنان دو تیم زدوخورد فراوانی را با یکدیگر داشتند.

این مسابقه که با نتیجه پنج بر یک به سود گهر زمین در جریان بود، پس از این درگیری نیمه تمام باقی ماند. گهر زمین چندی پیش در الوند مسابقه‌ای تدارکاتی داشت که آن بازی در آرامش و بدون هیچ درگیری به پایان رسیده بود.

در دیدار جنجالی، تیم سفیرگفتمان تهران از تمامی بازیکنان اصلی خود بهره می‌برد و در سوی مقابل گهر زمین حسین طیبی، سالار آقاپور و مسلم اولادقباد سه ستاره‌اش را به علت حضور در جام جهانی در اختیار نداشت.

تیم سفیرگفتمان تهران در چهار مسابقه اخیر در لیگ برتر به یک پیروزی دست یافته و در سه دوئل دیگر شکست خورده است و با 6 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد. شرایط نگران کننده آن‌ها با توجه به اختلاف دو امتیازی نسبت به منطقه سقوط، در روحیه بازیکنان جوان این تیم آثار منفی داشته است.