جمعه 13 مهر 1403

سقوط خودرو به دره چالوس مرگبار شد / عکس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
سقوط خودرو به دره چالوس مرگبار شد / عکس

رییس جمعیت هلال‌احمر چالوس گفت: سقوط یک دستگاه خودرو سواری به دره در نزدیکی روستای «چنس» از توابع این شهرستان، یک فوتی و چهار زخمی برجا گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین، امیرحسین عسگرزاده شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه عصر امروز در منطقه مرتفع جنگلی موسوم به "بازیافت" در نزدیکی روستای چنس روی داد که منجر به مرگ راننده 40 ساله خودرو شد و چهار سرنشین دیگر آن شامل 2 مرد و 2 زن آسیب دیدند.

وی اظهار کرد: پس از گزارش این رخداد، امدادگران هلال احمر با همراهی کادر پزشکی راهی محل شدند که مشاهده کردند خودرو از ارتفاع 60 متری به داخل دره سقوط کرده است.

وی گفت: بنابر اطلاعات دریافتی، سرنشینان این خودرو قصد رفتن به نقاط جنگلی را داشتند که به علت بارندگی و لغزندگی سطح جاده خاکی، دچار حادثه شده بودند.

عسگرزاده افزود: از افراد مجروح شده یک نفر به صورت سرپایی درمان شد و سه نفر با همراهی امدادگران و کادر پزشکی اورژانس 115 برای ادامه درمان به مراکز درمانی منطقه منتقل شدند.

چنس از روستاهای بخش مرکزی چالوس و جزو دهستان «کلارستاق شرقی» این شهرستان غرب مازندران است که در ضلع جنوبی منطقه مرتفع جاده چالوس - مرزن آباد واقع است.

233233

کد خبر 1966776
سقوط خودرو به دره چالوس مرگبار شد / عکس 2
سقوط خودرو به دره چالوس مرگبار شد / عکس 3