پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سمنان

سمنان

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات در همه حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان به تایید شورای نگهبان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که صحت انتخابات در همه حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان به تایید شورای نگهبان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات، آراء 13 صندوق اخذ رای ابطال شد، اما در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد. در لنجان نیز به دلیل گزارشات متعدد در خصوص تخلفات صورت گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیأت مرکزی نظارت رأی نفر دوم ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه یافتند. سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های...

وب‌گاه الف

هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: پرونده‌های 56 حوزه انتخابیه مجلس مورد تأیید قرار گرفت که با توجه به آمار اخیر در مجموع انتخابات 189 حوزه انتخابیه مجلس مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه انتخابیه لنجان به دلیل گزارشات متعدد در خصوص تخلفات صورت گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، رای نفر دوم این حوزه انتخابیه ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه پیدا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه پر بارشی از ساعاتی دیگر از نواحی جنوب غرب وارد کشور می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد. سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد. سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به ایران طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور، درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان، ضمن بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری شده بالغ بر 500 میلیارد ریال است، گفت: از شهروندان نیز درخواست داریم فریب وسوسه‌های فروش ملک را نخورده و هوشیارانه عمل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد کمترین نرخ بیکاری در استان قزوین با نرخ 4.7 درصد به ثبت رسیده که کاهشی 3 درصدی در مقایسه با زمستان 1401 را تجربه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل گردشگری داخلی گفت: امسال در عید نوروز به دلیل بارش باران در بسیاری از استان‌ها امکان چادر زدن مسافران وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری در زمستان 1402 در رقابت میان استان‌ها، در استان قزوین با 4.7 درصد کمترین میزان را داشته و در استان کرمانشاه بیشترین نرخ را با 17.4 درصد به ثبت رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز گفت: از سفرهای غیر ضروری در بازه زمانی هشدار اجتناب کنید، به هیچ عنوان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مناطقی که مستعد وقوع سیلاب، زمین لغزش و رانش است مستقر نشوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور به‌جز برخی مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.