چهارشنبه 4 مهر 1403

سمیعی: با نکونام اختلاف نظر داریم اما حمایت می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سمیعی: با نکونام اختلاف نظر داریم اما حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید با وجود اختلاف نظر با سرمربی آبی‌پوشان از وی حمایت خواهند کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرشید سمیعی بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 104 در واکنش به جمله خبرنگار که وی را در کانون حاشیه دانست، گفت: نه عزیزم! من در هیچ کانونی نبودم! من صحبتی نکردم.

وی در مورد آخر وضعیت همکاری داود حقدوست با باشگاه استقلال، عنوان کرد: باشگاه 7- 8 مشاور دارد. هر سال 15 - 20 مشاور داشته امسال هم دارد. الان این مسائل اصلاً ربطی به بازی ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا با وجود حکم کمیته استیناف مهرداد محمدی در مسابقه حاضر نشد، گفت: به هر حال بالاترین مرجع قضایی در فوتبال ایران، کمیته استیناف است. این کمیته رای داده بود که محمدی می‌تواند بازی کند؛ اما مجری به خودش اجازه داد که قانون را تفسیر کند. از نظر ما این کار خلاف قانون بود و با توجه به آن رای، ایشان اجازه داشت که بازی کند. نظری بود که کمیته انضباطی و استیناف داشت؛ اما مشخص شد افراد دیگر تصمیم‌گیرنده هستند.

سمیعی راجع‌به اینکه آیا مدیران استقلال با جواد نکونام ادامه همکاری می‌دهند و از وی حمایت می‌کنند، گفت: همیشه حمایت کرده‌ایم. همانطور که آقای شهریاری گفتند هیئت مدیره و مدیرعامل از ایشان حمایت می‌کنند.

سمیعی در مورد علت غیبتش در تمرین پیش از دربی استقلال و شائبه اختلاف با جواد نکونام سرمربی استقلال، گفت: نه عزیزم! من مشغول کار اجرایی هستم و درگیر کار بودم. ممکن است اختلاف نظر باشد؛ اما این دلیل نمی‌شود که از او حمایت نکنیم. ایشان سرمربی استقلال است. همه جا اختلاف نظر است؛ منتهی مراتب مهم این است که افراد همسو باشند. نکونام خیلی زحمت کشیده و باشگاه هم تلاش کرد که تیم خوبی تدارک ببیند. همه مشغول زحمت کشیدن هستند. ایشان (نکونام) هم زحمت کشید و بچه‌ها هم زحمت خود را کشیدند؛ اما یک اتفاق نتیجه بازی را رقم زد.

وی درباره اینکه هواداران استقلال از عملکرد این تیم ناراضی هستند، تاکید کرد: تماشاگران بعضی اوقات خوشحال و برخی اوقات ناراحت هستند. به هر حال این طبیعت فوتبال است. به نظرم استقلال در دقایق آخر هم می‌توانست گل بزند؛ اما اتفاقات خوب فوتبال برای استقلال در دقایق آخر رقم نخورد.