پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سن سیروس از امروز مقاوم‌سازی می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سن سیروس از امروز مقاوم‌سازی می‌شود

مدیرعامل ملوان اعلام کرد مقاوم سازی سکوهای استادیوم سیروس قایقران در اولین فرصت آغاز خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، ملوان بندرانزلی در شرایطی فصل را در رتبه ششم جدول به پایان رساند که هوادارانش نقش مهمی در نتایج خوب این تیم در این فصل داشتند. این در حالی است که با توجه به نبود پارکینگ برای هواداران، میزبانی ملوان برای فصل آینده در خطر است.

آرش فهمیده، مدیرعامل ملوان، در این خصوص گفت: ما از اول فصل این دغدغه را داشتیم. امسال با کمکی که هیئت فوتبال و سازمان تربیت بدنی کردند، همه دست به دست هم دادیم و فقط توانستیم بازی‌ها را برگزار کنیم، اما دغدغه اول فصل هنوز سر جای خودش هست. سکو ناایمن است و صحبت از ایمن‌سازی است. همچنین سکوهایی تخریب شده و ما به خاطر کامل نبودن استادیوم نتوانستیم مجوز AFC را کسب کنیم.

او تاکید کرد: امیدوارم که در این فرصت هر چند کوتاه نسبت به مقاوم‌سازی سکوها اقدام کنیم و استارت ساخت سکوهای جدید را بزنیم. فکر می‌کنم اولین دغدغه برخی شروع فصل این باشد.

فهمیده درباره شرایط پارکینگ توضیح داد: در خصوص وضعیت پارکینگ‌ها باید با چندین ارگان صحبت کنیم. ما توانستیم در فصل بعد با همکاری سازمان‌های درگیر مثل آموزش و پرورش و تربیت بدنی این مشکل را رفع کنیم اما با این حال باید فکری اساسی نسبت به این موضوع داشته باشیم.