جمعه 13 مهر 1403

سهراب بختیاری‌زاده: تنها نام استقلال مهم است

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
سهراب بختیاری‌زاده: تنها نام استقلال مهم است

مربی استقلال در آستانه دیدار آبی‌پوشان با هوادار از اهدافش در این تیم گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهراب بختیاری‌زاده در آستانه دیدار آبی‌های پایتخت مقابل هوادار، گفت: پیش از هر نکته‌ای وظیفه خودم می‌دانم از تلاش و کوشش کادرفنی سابق استقلال به ویژه آقای جواد نکونام تشکر کنم. کادر فنی سابق استقلال زحمات زیادی برای این تیم کشید که باید به نوبه خود به تک تک دوستانی که در این مدت مسئولیت داشتند، خسته نباشید بگویم. به هر تقدیر در دنیای حرفه‌ای فوتبال برخی اوقات چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد اما آنچه در مقطع کنونی مهم و پر اهمیت است، نام استقلال است که همه باید دست در دست یکدیگر دهیم تا دوباره استقلال به جمع مدعیان بازگردد.

وی افزود: ما زمان و فرصت زیادی در اختیار نداشتیم، اما با این وجود در سه جلسه تمرین پیش از این مسابقه تمام توان خود را به کار گرفتیم تا اشکالات و ایرادهای موجود در سیستم فنی را برطرف کنیم تا استقلال در بازی فردا با کمترین اشتباه در زمین بازی به مصاف حریف خود برود. قطعا در این مدت کوتاه امکان تغییر بنیادی وجود ندارد ولی باید با در نظر گرفتن شرایط کنونی، تمام توان و انرژی خود را معطوف به کسب نتیجه کنیم تا نشان دهیم جایگاه واقعی استقلال اینجای جدول نیست.

بختیاری زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: تا روزی که در تیم فوتبال استقلال حضور داشته باشم، با جان و دل در خدمت این تیم هستم. به بازیکنان استقلال هم گفتم تمام عشق و علاقه هواداران مدل بازی ما در مستطیل سبز است، پس با اتحاد و همدلی باید تا آخرین نفس برای استقلال در زمین مسابقه بجنگیم تا با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.

وی در خصوص تیم فوتبال هوادار نیز اظهار کرد: تیم فوتبال هوادار، تیم قابل احترامی است. این تیم همیشه در بازی‌های بزرگ عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشته است. اصول حرفه‌ای حکم می‌کند در رویارویی با هر تیمی در هر مسابقه‌ای، حریف را به هیچ وجه دست کم نگیریم. بر این اساس ما با احترام به تیم هوادار، تنها یک هدف را دنبال می‌کنیم که فوتبال تماشاگر پسند و منظمی را همراه با نتیجه به دست آوریم. همه تیم‌های فوتبال نقاط ضعف و قوتی دارند که اگر ما شناخت کاملی از آن‌ها داشته باشیم، می‌توانیم با ارائه یک نمایش خوب به آنچه مورد پسند و دلخواه هواداران‌مان است، دسترسی پیدا کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اصل مهم و پر اهمیتی که برای من اولویت دارد، ارائه یک بازی منظم، هدفمند و با ریتم قابل قبول است، وقتی ریتم بازی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر تغییر پیدا کند، دسترسی به هر هدفی امکان پذیر است. اگر این اتفاق رخ دهد و ما بازی هدفمند و مبتنی بر نظم و انضباط تیمی را ارائه دهیم، می‌توانیم نتیجه دلخواه را نیز به دست آوریم. مطمئنا با شکل گیری چنین فرایندی هواداران استقلال هم از تماشای بازی استقلال لذت خواهند برد. شادابی و نشاط، یکی از اصول موفقیت یک تیم است، پس اگر ما بتوانیم با شادابی و نشاط فوتبال بازی کنیم، می‌توانیم نشان دهیم به دنبال تغییر شرایط فعلی هستیم و این اتفاق برای هواداران کاملا خوشایند است.

بختیاری‌زاده در ادامه خطاب به هواداران استقلال گفت: هواداران استقلال همیشه نشان داده‌اند که هیچ گاه پشت تیم خود را خالی نخواهند کرد. تردید ندارم در بازی فردا مقابل هوادار هم آن‌ها ما را تنها نخواهند گذاشت. هواداران استقلال در سرما و گرما پشتیبان این تیم بودند و ما وظیفه داریم برای شادی و دلخوشی آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. به هواداران عزیز استقلال اطمینان خاطر می‌دهم تا روزی که مسئولیت فنی تیم بر عهده من است، با تمام قدرت در خدمت استقلال باشم. کادرفنی و بازیکنان همگی با هم یکدل و متحد هم قسم شده‌اند برای شادی دل هواداران به سمت موفقیت گام برداریم تا استقلال به جایگاه واقعی خود دسترسی پیدا کند.

257 251

کد خبر 1966767